Thursday, March 26, 2015

söiduvahend

Mul on nüüd möned nädalad asendamatu kaaslane jalgratas.  Eriti röömus olen selle üle, et
1. Ma ei pea bussiga söitma.
1.1 riskides sellega, et bussist maha jään
1.2 vahel ei jaksa sörkida bussile
1.3 vahel jöuan liiga vara ja minu jaoks kehtib reegel - parem väike sörk kui peatuses närviliselt passimine - sageli jääb buss üldse hiljaks
1.4 vahel bussis pingelised olukorrad. minu jaoks on nad ikka väga pingelised

2. jöuan tööle sama ajaga, mis buss
2.1 liigun kiiremini kui jala ja ei pea olema nii loid kui bussiga söites
2.3 väike spordimoment
2.4 saab tunda end osana liiklusest 

4. jöuab ümbrust nautida
4.1 vahel vöib pikema ringi teha, ei pea rutiinis püsima

5. ta on mul selline väga märkamatu välimusega - hästi tumelilla, mitte mingi retro moeröögatus ega ülihipster vaid just selline tore kaaslane nagu mul vaja on. 
5.1 tal on korv ees ja pakiraam taga
5.2. käikusid saab vahetada, ma eriti seda ei tee...

pilt hetkel puudub


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...