Tuesday, July 7, 2015

Appi, naeratav kassiir!

Tulin just poest. Milline traumaatiline päev. Päev pärast batuudiönnetust. Nimelt jäi mul näpp uksevahele nönda, et ma sain näha enda liha. Noh, see nägi välja umbes selline nagu turul ja lihakarnis, raw. Sain olukorra kontrollialla tänu firma logoga plaastitele, mis boss külaskäies mu lauale oli poetanud, ajee. Mul on neid plaastreid juba 2 x vaja läinud! Just pärast nende plaastrite ilmumist. Milline huvitav juhuslikkus...

Ja siis veel igasuguseid päevauudiseid kuulda, näiteks seda, et Aaviksoo pärast astus TTÜ kuratoorium tagasi... meh? Kas meie ringhääling on nüüd mingiks Onion` i satiirileheküljeks hakanud vôimis? Ja siis veel igasugu uudiseid, teate neid küll...

Igaljuhul on pärast sellist traumaatilist tööpäeva (veel läbi lompide ja kôva tuule vändates raginal ajutormi teha, et mis toiduga üllatada reisult tulevat kaasat, ma ju teeks mingit juurviljahautist, aga kahtlustan, et tulijat see üleliia ei röömusta) kohata üliröömsat, aktiivsusest ja viisakustest pulbitsevat särasilmset noort kassapidajat teeb kohe kohmetuks.

Intsident minu ees oleva daamiga:
Kassaneiu: "Suur aitäh teile!"
Daam: "Mida? Kuidas palun?" 
"Suur aitäh teile" ja neiukese pähklikarva silmad säravad röömsalt edasi kui ta juba minu poole pöördub. 

Katsun oma kohmetusele vaatamata pobiseda sönu nagu."Teile ka" ja "Aitäh" jne kui ta head päeva jne mulle soovib. Ma vähemalt üritasin.
Minu taga seisev hiigelnaine,  Kaja Kallase ja Maarja Miti ristsugutis, elegantse kehahoiakuga, ostis viinereid (fuh!) ja lillkapsapea (ahvis mind niikuinii, hehe), ei lasnud end kassaneiu röömsast viisakusest üldse heidutada. Lihtne reject! Külm igno! Sellist suhtumist nähes ma küll imestasin ja jäin nôutuks.

Igaljuhul on hämmastav, et arvatavasti terve päeva taolisi rejecte saanud kassaneiu oli öhtupoolikuks ikka veel nönda värske... 

Igaljuhul, kui möni kassiir seda siin lugema juhtub, siis usun, et ei ole raske arvata, et nii nagu kassapidajadki ei jäta köigi klientide nägusid ja maksekombeid meelde, ei saa ka tegelikult pahandada impersonaalselt käituva klientuuri peale - eks neilgi pikk päev seljataga, peas miljon muud mötet. 

Vähemasti leidsin tööjuures soundcloudis surfates ühe vahva saunalaulu, mis meenutas toda singapurlast, kes ütles, et kui tahad eestlast närvi ajada, siis ütle talle, et sulle ei meeldi saun....


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...