Wednesday, September 9, 2015

Meik meiks senss

Kontoris hakkavad inimesed riburadapidi tôbiseks jääma. Ma olen kah tôbine juba mônda aega - pinterestitôbine. Praegu näiteks olen kimbatuses, et seda amazing Hiina Elle meigi pilti ei saa pinida. Gggrhh (ja see väärib lausa oma blogipostitust?). Üleüldse olen avastanud viimasel ajal, et meik on täiesti omaette teadus ja huviala. 

Igaljuhul, "metallised" silmad on minujaoks selle sügise/talve trend. Ja nö pronksised silmad. Iseasi, kas mulle säherdused sobivad. Cateye ja must silmalainer/pliiats mind eriti ei kaunista. Järeleproovitud.




Seda ka ei saanud pinida, grhh:

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...