Sunday, July 31, 2016

Awkwardid toidumomendid

Sônade valimise ja info väljastamisega on mul vahepeal raskusi, sest need vôivad viia zestideni, mis on awkwaaardid.  

Üks süütum ja armsam toiduga seotud näide: 

Jäin töökaaslase S juurde ööseks. Ta näitab külmkapi sisu a la mida hommikul süüa. Mitte küll üllatav kuid pisut mu hingele limiteerivalt môjuv leid - majapidamises pole mittemidagi magusat!

Hommikusöögiks praeme kartuleid ja kukeseeni, mida minu organism enda sisse laseks alates kusagil pärast keskpäeva. Mainin seda talle. Lisaks pole meil niikuinii palju aega. Mul on kaasas üks suur pestitsiididest pakatav ôun. See ja kohv ja ma olen korras.  Pow! Magusat polnud vaja. 

Hiljem teeme kollektiivi minibussiga bensukas kohvipeatuse. Minuni lendab mitu magusat saiakest, sest kohvi ja saiakese kombo on peaaegu sama kallis kui ainult kohv: "Kuulsin, et sa sööd hommikuti magusat! No vôta see saiake!"

Kohmetult tänulikkust välja üritades näidata komberdan bensukast välja Pringleis (oma valik), kahe saiakesepaki ja kohviga. Kohv samuti veidike peer pressure, olgem ausad. Hiljem aitab S selle ära juua. Olen tänulik. 

Aga saiad jäävad söömata. Ja ma ei tea, kus nad praegu on. 

(Samas, üks teine kook, mille T kaasa töi, ja ühe taris osaliselt kah m6ttega sellest, et rääkisin, kuiväga hiljem kooki tahaks, tähendab kaks kooki (sic!) söin väga meelsasti ära. )

Muidu läks päev kokkuvôttes toredalt. Sügavaid vestlusi ei toimunud tho, rohkem actionit. Koht oli väga ilus





No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...