Monday, March 27, 2017

district pikk/anne kanal

jooksjate ala on aktiivne
sörk ja kiirem samm
mõned paterdavad lapsed ja linnud
pühitakse eest puht otstarbe pärast

see on tsempionite tsoon

vanavanavanaema!
kui sa oleksid siin mu kõrval
vasakul käel

või paremal 

(ma tegelt ei tea kus sa oled
eks ekstrasenss teab 
sinu projektsiooni täpsemaid koordinaate)

siis kas paistaks kogu see jant sulle 
nagu ulmejutt või kauge planeet
tulnukate maa?

nad räägivad et meie keskel jalutavad
või isegi osalevad raudmehe võistlustel 

hübriidid ja biorobotid

vanavanavanaema!?

see sinine planeet on tõmbetuultes:
terroriaktides ja vesipükstes ja eelkõige lapsekingades
räägivad sõbrad plejaadidelt

aga
poliitikud räägivad 
igasugu asju mille tähendus ja
otstarbekus jääb mulle varjatuks
ja kaugeks

nagu see ei oleks minu planeet

neil va poliitikutel on kahtlaselt palju jaksu
selle iba kõrvalt maratone joosta

need nimed ei ütle sulle ilmselt midagi
kui loetlema hakkaks

aga ma hirmsasti tahaks sinu kommentaare
ja võib-olla sõbralikku tögamist

et mis sa neist totakatest jooksukostüümidest ja botastest arvad
ja tahan kindlat teaduslikult tõestatud fakti

et mingis kvantfüüsilises olekus
oled sa ilmeksimatult siin minu kõrval

ja puhud sellele tuulispasana möödujale
vastu põske 

ja itsitad

ma loodan et sul on jaksu ja viitsimist seda kõike läbi eluterve huumoriprisma
näha

nojah 
eks peame eksisteerima siin kõik pead-jalad koos
hakkan nüüd oma sisemonoloogiga lõpetama
ja pööran siit jooksjate alalt
kodutänavasse ära






No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...