Saturday, October 28, 2017

põhilulla slämmil: koeraluuletus

olen inimene aga
olen ka nagu üks armas koer

lausa hädavahalikud mulle on
hommikused jalutuskäigud
õhtused jalutuskäigud
ja lõunased
kui veab

pissitan end tühjaks
arvutis passimise toksiinidest
köhin mõnuga kopsudest nanoosakesi
parki murule jätan väikesed tööpinged

emake maa saab mu stressist kenakesti väetatud
tuvid ja kajakad valudest alaseljas kaetatud

ja nii tekib minusse jälle ruumi
ja linnaruumi tekib
üks koera näoga
naisteraffas

(no see oleks küll justkui minu enda stuff! sündipopi ja ambienti austajana see OST lihtsalt priceless :) :) )

ja siis veel hea stuff/remix:

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...