Sunday, December 31, 2017

Aasta viimane hommik!

Siin ma istun, hommikumantlis taaskord, kohvitass ja minimartsipan käeulatuses. 

Järgmise aasta top goal on lahti saada laiskusest!

See on hakanud mind häirima. Noh, et tahad mõnusat äraolemist, aga saad aru, et veel mõnusamaks äraolemiseks ja enesega rahuloluks on vaja "ohvreid" aka loobuda liigsest lebotamisest! 

Täna näiteks tekkis võimalus talisupluseks - ilm ideaalne! Aga ma magasin kaua ja tahtsin rahulikult kohvitada ja ärgata vaikselt enne kümblemaminekut. Minoriteetne põhjus ka, et päevad hetkel, aga nojah kohale end ajada ja irvitada suplejatega kaasa ning lasta jahedal talvepäikesel enda põskedele  pai teha, oleks olnud good option päeva alustamiseks tegelikult. Aga. Laiskus.

Laiskust mainis ka eilsel koosviibimisel vanama. Tema ei saa üldse aru, miks mulle täiskohaga töötada ei sobi. Tema ise muidugi tegi tööd, mis oli ka tema hobi ja armastus (tekstiilide valdkond), ja ta rantis sh selle üle, kuidas tal on raske kuulata, kuidas nt mu ema v onu jälle hädaldab, et peab tööle minema. Samas tean, et ka mu empsile meeldib tegelikult see töö, mida ta teeb. 

Asi on töö rohkuses, inimvõimetes, pideva pinge all elamine lihtsalt murrab. See on fakt, aga see ei tohiks olla paratamatus.Vanaema tööle andis juurde ka tore töökollektiiv ja nii. Ma ka ei saa kurta. Aga mu loomuses ei ole tegeleda ühe asjaga koguaeg. Pean leidma tasakaalu oma huvide ja vajaliku ärategemise vahel, nii, et kõike saaks tehtud, ja et see, mida ma teha tahan, ei oleks nö laiskustegevus. Distractionitest eemalduda!

Järgmisel aastal saab ka minust äkki talisupleja, kes teab? Proovima peab!



Ps: Tänane unenägu: Jõlkusime M ja M`ga mingis võõras linnas, mis paistis olevat tegelikult Tartu eeslinn. Seal selline plaazike ka ja kabiinid enese pesemiseks, riietamiseks ja pissimiseks. Otsisin seda viimast kabiini, leidsin pesemisekabiinid. Pissi vanni loosung meenus, aga mulle, konservatiivile, tundus see liialt barbaarne, läksin sealt minema, otsisin oma crew`d. Jalutasime ringi. Läksime ühe kambaliikme juurde külla, kes sealkandis elas. Ja ma üritasin aru saada, mis kant see on. Mis selle koha nimi on??? Meenutasin ja meenutasin, midagi "Liivaga" seotut. Äkki oligi Liiva?Aga see ju seal Muhu-Saaremaa kandis? Unenäos päike paistis justnagu täna :-) Keskkond oli kullakas-pruunikas. Ahjaa, plaazi juures kabiinidesse viiv tee oli betoneeritud, mingite põnevate äärtega. Jalutasime aeglaselt trepist alla kabiinide poole...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...