Saturday, March 3, 2018

Mm, tänane esoteerilise laupäeva kabaree hegeli kava (kui jouan)

1. kohukeste ilmutus

kas sa kohukesi ka ostsid? 
neid karumsi kohukesi 
ja ta tõstis pea ja ta vaatas oma paarilise poole 
kes tollase konsumi kilekotiga auto pagasniku juures õiendas 

ja paariline kuulis seda ebatavalist küsimust 
ja ta vastas imestunult 
kust sa tead et ma kohukesi ostsin 
neid klassikalisi karumsi kohukesi 

olgu mainitud, et nende peres ei ostetud kohukesi peaaegu mitte kunagi 
ja praegu ei osteta neid ammugi enam mitte 
sest veganid

mu töökaaslane istus parasjagu autos ja ootas 
tema elukaaslane oli läinud poodi toitu tooma
kui äkitsi ilmusid töökaaslase silme ette kohukesed 
miks ma kohukesi näen 
mõtiskles ta 
kohukesed! 

töökaaslane istus parasjagu autos 
istus oma nägemusega kahekesi
imaginaarsed kohukesed 
ja tema 
olles haaratud sellest äkilisest äsja asetleidnud sündmusest

olgu mainitud et see kõik käis väga kähku 
ja kaua ta seal ei soigunud sel teemal
ikkagi pigem vasaku ajupoolkera ülesandeid väärtustav inimene 

kuid siiski 
ilmutusega kaasnev pinge 
punnitas väljuma prauhti 
valju ja hästi artikuleeritud küsimusena 

kas sa kohukesi ka ostsid 
neid karumsi kohukesi 

kui elukaaslane auto juurde jõudis
konsumi kilekott pungil heast ja paremast
toidukraamist
kandam sisaldas ka kohukesi

2. pahad unenäod

Nädalajagu pahasid unenägusid
sikutanud ja sakutanud mind
tohututesse eneseanalüüsidesse, 
                                           lüüsidesse

ära joo õlut ja ära söö liha
piimatooted võrdub rinnavähi oht.

aga unenäod vist käskisivad 
kohiseivas kõrvus 
tunnete keeles
justkui midagi muud

a la mine sinna tundesse
sah-sahh
(sinna kohvikusse keskea lõpus*)
ja tunne see ära
wrraahhh (vms)
ärka üles
ppprrrraaahhh
ja mine edasi

tunne see tunne ära
tunneta ja adu
et see on uni
aga sina oled ärkvel
lihtsalt lähed edasi
aga püsid siin samas

mida sellise infoga peale hakata?
Smuutikuur?!

Nädalajagu pahasid unenägusid
selline periood minu elus tõepoolest oli
mis siin salata
vaadelgem unenägusid
ja analüüsigem neid
tõstkem klaasid
see võib juhtuda igaühega meist
jah see periood minu elus tõepoolest oli


* viimases pahas unenäos tõepoolest selline seik minuga juhtus, et olin kohvikus, oma algkooliaegse pinginaabriga, kellega olid meil vägagi pingelised suhted, ning teises lauas, nurga taga, ilmnes, et istus mu praegune töökaaslane. 

3. koeraluuletus

olen inimene aga
olen ka nagu üks armas koer

lausa hädavahalikud mulle on
hommikused jalutuskäigud
õhtused jalutuskäigud
ja lõunased
kui veab

pissitan end tühjaks
arvutis passimise toksiinidest
köhin mõnuga kopsudest nanoosakesi
parki murule jätan väikesed tööpinged

emake maa saab mu stressist kenakesti väetatud
tuvid ja kajakad valudest alaseljas kaetatud

ja nii tekib minusse jälle ruumi
ja linnaruumi tekib
üks koera näoga
naisteraffas

öine külmkapp

vaid kaks kuukiirt
ptüi
üks
karl on külmkapis
kõige vähem armastatud
õlu
seal ta olema peab
ootama aegu
mil rahad on otsas
meeleheide võtab maad
kõige hullemas hädas
avan ta
karl on abiks ikka

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...