Friday, September 14, 2018

K nagu lõuna-korea

Olen leidnud vahepeal Netflixist asju.
2 k dramat ja meeldiv näha ka mu ühte vanemat lemmikut Oh My Ghost ka Netflixis.
(Aga üldiselt on imal pask. nagu ka J dama. Viiteid ja asju kultuurile, selle regiooni "sisekliimale" ja nii, aga raske ja piinlik vaadata)

Live - politsei/krimidraama. Head näitlejad ja minu masti huumor. Aga ka jubepalju tõsidust samal ajal ja moraali vms nämmutamist, liiga palju mingeid seksuaalkuritegusid böö - ei vaadanud lõpuni, sest ei jaksa karjuvaid ja peksleivaid inimesi õhtusöögi kõrvale kuulata/vaadata koguaeg. (Disenchantmeni ja Adventure Time`iga vahepeal kosutand end lõunasöögi ajal) Paar-kolm osa olid hästi armsad osutama erinevat sorti kiindumuse v armastuse peale (nt kuidas yhe tüübi paariliseks/mentoriks määrati üks õppejõud, keda ta kõige rohkem vihkas, nad ei leidnud ühist keelt alguses. Aga hulk liitvaid sündmusi, mida nad ise endale ei teadvusta, et need neid ühendavad... nt ühepoolne armastus sellel noorel kutil ja mentoril/vanal tüübil see, et nagu mismõttes mu naine tahab minust lahutada, peab vaatama, kuidas coworker ta naist nillib). Kuidas aksepteeria teisi enda ümber tiimis, tiimitöö jne. . Hästi läbimõeldud karakterid. igaüks oma looga. See peategelase kursakaaslane piff jäi veidi pealiskaudseks.

Age of Youth/ Netflixis: Hello, my twenties: Olen praegu kusagil ee vist neljanda osa juures. Läheb diibimaks. Iga peategelase lugu ja olemist selgitatakse. See on Korea variant Girls`ist +Seks ja Linn+Padjaklubi. Näitlejad on .. noh, ma praegu ei viitsi rääkida, mispidi neid mujalt teab. Kes on juba varasemast näitlejaosavust näidanud (isegi miskite international filmidega), kes on mingis k pop bändis. Lood hakkavad lahti kooruma...

Ja  avastasin ka ühe nunnu bändikese tänu sellele sarjale. Not shure, kas see bänd enam tegusteb, viimane album, aga hea album, aastast 2013. Mõnus bass ja aktustiline kidra, kohati mùm`ilik vokaal, isegi atmosfäär kohati, kammerlik ja intiimne. Eksperimendilikke momente ka. Loopide ja field recordingute jms`ga mängeldud veic.

Kui elus on raske, siis võib kuulata selle v mõne muu peale panna ja mõtiskleda, kui paratamatu kõik on.


 Uhh ja siis shoutout Idaraadiole. Ei tea, mida ilma selleta peale hakkaks, kuidas varem elasin poole tühjemat elu. Sest kui sa hakkad keskeale lähenema, tahad, et kõik oleks hõbekandikul su ees ja sa ei peaks palju sebima, et head musa leida ja pleiliste koostada, diskograafiatest rääkimata (vana arvutiga läks hauda minu musalaev ja nüüd ainult striimin, kust aga saab). Katked saade M. Järveotsalt täpselt minu musa! Ma ei oska seda isegi kirjeldada - Cat power ja These new Puritans jms vanemad palad. Ja leiab ka uusi huvitavaid. Ja Triinemetsa ka tore kuulata, käivitab. Ja teisi ka, aga tööl taustaks need kaks saadet mul parimad kaaslased praegu! Ei valgu liiga laiali ega ole segavalt palju juttu ega midagi sellist :-)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...