Sunday, November 4, 2018

Head ja halvad asjad

Naudin prg seda momenti, kus ma ei tea.

Ei tea, ei ole kuulanud Julia Holteri uut albumit. Muusikanõukogus juba läksid arvamused lahku - kas on edasiminek või on tagasiminek. Needledropi kutt jäi ka kahetiste tunnetega. Muid asju pole viitsinud lugeda.

Sellest videost ei oska midagi arvata, aga see Holteri õrn muigvel aura sobitub minu maailma igaljuhul.



Muude asjadega on nagu on. Vahepeal läks elumotivatsioon ära ja tuli siis tagasi pärast ühte pühapäevast joogaskäiku, kus suutsin tunda hästi suurt tänulikkust. Kohe hakkas ka ümbrus peegeldama toredamaid asju: huvitavad kohtumised ja slämmivärk. Tendentsiks kipub saama see, et niipea, kui avardan oma teadvust ja saan nö energiat juurde, tuleb teiseltpoolt kogu sotsiaalsusega kaasa alkoholi tarbimine ja rämpstoit. Ja siis on vaja jälle veidi taastuda.

Hakkan saama aru, milline joogastiil mulle sobib ja mis resoneerub minuga. Sellest saab aru nii, kui lähed mõnda teise joogasse, kus on ka tore, aga lähed siis "oma" joogasse tagasi ja tunned teatavat joovastust ja äratundmist, see teine ei olnud päris see.

Suurt tänutunnet tekitab ka selline väike asi nagu MUUSIKA. Selle olemasolu ja mõju. Hea muss lifts you up!

Tjah. Paistab, et ka üks mu coworker, suur conspiracysõber, leidis vahepeal oma tee. Hakkas kristlaseks!

Mul on tunne, et jeesuse usku pöörduvad enamasti inimesed (mõtlen poole oma elu pealt, kes ei ole sündinud selle usu sees), kes kipuvad maailma nägema kahes vastandlikus värvitoonis. Ühest küljest on see maru lihtne, see ongi oma elu lihtsaks ja konkreetsemaks tegemine: Hea ja halb.  10 käsku jne.

Aga mind veidike morjendab, et halvaks vb tembeldatakse nähtusi, mis esmapilgul mõistmatuks jäävad ja keerulisemat definitsiooni nõuavad. Mul on tunne, et kristlus just seda teeb. Nagu ma aru olen saanud, siis okultismiks ja mustaks maagiaks peetakse kõike seda, mis ei ole usk jumalasse. Seega, ka budism ja taoism (minule sümpaatsed) on nö halvas kirjas.

Aga niipalju, kui ma mõnda kristlast tunnen, siis ei mõtle nad selliste hallide tsoonide peale nii palju, vaid keskenduvad suhtlusele jumalaga. Nad lihtsalt räägivad jumalaga. ja väidetavalt tunnevad mingit väga erilist ja suurt tunnet. Või siis tunnevad end hästi, et saavad kuhugi kuuluda, sest inimesel on vajadus kuhugi kuuluda.

Well, ma tundsin oma meditatsioonis väga head ja tänuväärset tunnet, suurt armastust. Ja mul ei olnud vaja selleks piiblit lugeda ega mõnda kogudusse astuda.

Ma ei tahaks arvata, et sellist head tunnet saab tekitada deemon (nagu kristlased arvata võivad). Inimesel on intuitsioon+mõistus. Kui sa nende kahe kombot ei arenda, siis sa võidki kõike uskuma jääda. Ainult mõistuse kasutamisega võib ka orki lennata. Jah! Vaja on mõlemat. Mediteerides õpid kuulama iseennast, mis on sinu tõde, millist valikut tasub teha, millist ei. Nonii, nüüd ma siin kuulutan oma usku, või kuidas, hehe.

Igaljuhul, igaühele oma, aga palun olla salliv ja aupaklik üksteise suhtes.





No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...