Sunday, February 10, 2019

Jääaeg

Vahepeal oli mõtteid, millest kirjutada. Aga need läksid üle. Heietan siis niisama...
Nädala rant: kui oleks õigel ajal oma lullasid kohendanud, oleks ma ka veebruari Rõhus esinatud. Mine tea, kauaks vanpsi enam elavate kirjas on, ja üks luuletus just temale pühendatud ka. Nojah. Äkki peab veel vastu...
Vahepeal olen kuulnud/lugenud nii hea luulet, et tekib motivatsiooni ka langus. Kõik on maailmas öeldud. Kõik on öeldud hästi, ilusti, tabavalt. Mis ma enam.
Vahepeal sain ühe laulu ka salvestatud tänu hahaaa sellele samale tegelasele, keda ühes varasemas postituses maininud olen. Kommunikatsiooniprobleemid said lahenduse. Aga. Olen vist ikka üksikuks hundiks muusika valdkonnas loodud. Tema lugudega raske suhestuda. Neil on midagi minu jaoks korrast ära. Struktuur? Arusaadavad sõnad? Riimid? Totakas küll, aga mulle meeldib jälgida ka mingisuguseid trende muusikas. Nt see viimane lugu on selline lihtne tsill folkpala, mida õige produga saaks kasutada nt telefonireklaamis lol.


Offtopik infot ka töökaaslaselt. See on täitsa huvitav, kuidas Sri Lankal elu käib! Budism on hinduismi ja kristluse kõrval prevaleeriv religioon. See on religioon. Mitte elustiil/filosoofia. Ja siis see, et nimesid pannakse lastele astroloogia alusel! Ja uus aasta algab neil hoopis aprillis - siis kui sodiaagimärkide tagumised, kalad,  on taevas ära olnud ning jäär, sodiaagiratta esimene, jälle peale astub. Ja meie siin räägime, et eestlased on hosorkoobi-usku...







No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...