Sunday, April 28, 2019

Niisama hommikusi mõlgutusi

Viiase meditatsiooni mõtteid:
Sõbrad on perekond. Veresidemete kõrval väga ühendav jõud on ka sageduslik jõud vms. Kellega võngud? Mu tutvusringkonnas on igasugu veidramaid ja vähem veidramaid tüüpe. Vahva on näha enda ümber hästi andekaid ja töökaid inimesi. Võib jääda mulje, justkui oleksin ka mina väga andekas ja töökas :) 

Avengers End Game´i mõtteid: tulevik ja minevik. Kui tuleviku variente on mitmeid, siis on ka mineviku variante mitmeid. Kunsttükk on naasta tagasi sama ajajoone samasse kohta ja seal teha nö teine valik, ilma et seda keegi märkaks - missioon võimatu. Midagi jääb ikka ripakile. Kasvõi ühe pisiasja muutmisest muutub õigepalju. Ja kas see uus tulevik ikka on parem lõpuks. Oot, seda ideed on juba nii mõneski filmis veel käiatud. 

Nägin kinos ühte isikut, keda vahel harva ikka Tartus näen. Ta on kuidagi hästi tuttava olekuga. 
Võib-olla paralleelreaalsusest pärineb ta - kui ma oleks teinud minevikus mõned teised valikud, oleksime tuttavad? Võib-olla minu paralleel-mina tunneb teda, rakud tunnevad ta praegu ära ja tahavad tsau öelda. Võib-olla tutvume tulevikus? Aga miks ta juba hästi tuttava olekuga siis on? Äkki tulevikumina ei soovi hoopiski temaga mingisuguseid asju ajada ning ma olen mitteteadlikult tulnud tulevikust tagasi, siia kinno näiteks, et tegeleda teistsuguste valikutega, et mitte temaga kokku puutuda tulevikus, sest meie kokkupuude viiks mingisuguste hävituslike sündumsteni? Oehh... 

Olen unes näinud viimasel ajal mingisuguseid isikuid, keda ma ei tunne. Ajalugu on näidanud, et vahel saan sellsieid isikuid päriselus ka tundma. Nt oma BF ja koera nägin varem unes. Aga ma ei aimanud siis, et sellest tegelasest mu BF saada võib. Nii et olen põnevil :) Kui oskaks oma "saikit" kuidagi otstarbekamalt kasutada... Isegi kui kellelgi on mingisugused võimed, siis kas tal on ka võime sellega midagi praktilist v abistavat ette võtta? Vastasel juhul on selgeltnägemise võimel pigem takerduma panev jõud - üleanalüüsimine pole kunagi ülihea. 







No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...