Monday, October 7, 2019

väike feministlikku laadi slämmisobilik toode

See tunne
kui sul hakkavad päevad

arvatust varem
kesk poolunistkeskpäevast püha bussisôitu
riigi pikimal maanteel
halleluuja
olgu tänatud ribi
millest mind loodi
ebakorrapäraseks menstrueerijaks
ma olen ju ikkagi normaalne inimene

emakanimeline organ noogutab ja koogutab:

kratsib sisevoordilt harvesterina
irduma asujaid nagu kultuurmustikaid
ajab sest mônusast aiast välja nad saadanad
jee
ma olen naine bussis
jee ma pole rase
jee
mul on tohutu loomise potentsiaal
Inside out
Upside down
Odd man out

jeejee

ma palun rohkem aupaklikust
ja naiseks olemise palka
naisena ei tohiks mul olla kohustust
kontoris rassida seks otstarbeks
ega jääda keelepeksjaks koduseinte sisse
pakituna

mu sisemine maskulinne pool

karjub igasuguseid ôigusi taga vehib plakatitega
õigustab
et pole igaks eluhetkeks ette valmistunud
halleluuja
ma istun vaikselt bussis
kannatan
ikkagi naine
kui valite kedagi märtriks
siis pakuksin kõigepealt ennast

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...