Tuesday, January 29, 2008

arhitektuurilised unenäod


ükspäev ei öö nägin unes, et ühikas oli nagu sinine muumimaja keset rohelist välja. raskusi oli kolme voodi kuhugi paigutamisega, kõik tahtsid, et voodid oleks ühe küljega vastu seina. aga mis sa teed, kui sein on kumer. (kiire guugeldamise tulemusel päris sellist muumimaja ei leidnud nagu mul unes, aga sain hoopis sellise kurja kommunist-muumi osaliseks. nautige!)

täna hoopiski nägin sellist und, et ma olin vennaga kusagil väga kõrge maja otsas ja vaatasime alla mingeid uusi ridaelamubokse. ma tean küll, kus need majad keilas asusid. tegelikult neid seal ei ole.aga unes oli kõik ümber korraldatud. see koht asub üsna madalas kohas. seega laiutasid aedades suured veesilmad. üks dziip täitsa esiratastega poris. aga ühel majadereal ei olnudki aiakesi. kõige äärmisema maja onu tahtis endale terrassi ehitada. pidin teda aitama. aga liiga palju mõtlemist ning ma mõtlesin, et nüüd oleks õige aeg üles ärgata.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...