Monday, February 4, 2008

back in business

ma ei kadunud vahepeal kuhugi maa alla ära. hoopis tartus käisin.
tartu rahu aastapäeva ballil näiteks. loodetavasti ei riivanud ma kellegi ilumeeli oma ebapädeva ballivälimusega. selle kohta ütlevad mõned õnneks, et me kõik oleme imelikud.(nii võiks ka paavel arvata, kuigi ma eriti südant tema arvamuse pärast ei valuta) tore oli ka sattuda vip'ide ruumi ja ansipit lähedasest nurgast jälgida. tom lasi peaaegu kohe pärast oma kõnet vehkat. tantsida me ei jõudnudki, enne tuli ära hävitada mitmekesine delikatessikogus. ja peale seda saabusid kohv ja kook ning kui istuda teatud õiges kohas, käis iga viie minuti tagant kelner(erinevad kelnerid tegelikult)kooreliksi ja konjakit pakkumas. kahjuks või õnneks ei tarbi ma kumbagi vedelikku vabatahtlikult. seda tehti toppelt minu eest.
depis oli head muusikat kuulda ja kuidagi palju rahvast näha. listi pikkus seletas vist nii mõndagi. mingil ajal osutus lutsu teatrimaja ikkagi otstarbekamaks. vabam ja hipilikum keskkond. jee. mul on teatud eliitüritustel väga rott tunne, nagu depis katsita. seepärast siis genialistidemaja ja kusjuures oli ka seal head muusikat kuulda. niiet tekkis vahepeal väike dilemma, kumb siis õige hea muusika üritus on.
veendusin õhtu jooksul päris mitmes asjas veel. näiteks selles, et tähe tänava puumajakese teine korrus oleks ülimeeldiv paigake elu veetmiseks. kuidagi juhtus nii, et ärkasime alles vist õhtul kell viis. või ma ei tea mis kell. simpsonite ajal. ja siis uued õlled ja järgmisse hommikusse. mõne seltskonnaga on mul nii, et ma eriti ei saa nende jutule suuremat pihta. ja seega otsustati vist minu eest ka juba ära viiekesi krimmi minek. igatahes kauri+mari-liisi pildid näitasid vaid kirkamaid ja igatsustäratavamaid hetki. pluss see panoraampilt seinal, mida ma alguses arvasin kusagilt mitte oma seebikarbist pärinevat olevat. ja pidage meeles: kvassi ostke hommkuti, mitte õhtuti. aga võib-olla oli see ainult üks suur nali. ma ei tea. (kuigi k oli juba ennem krimmi-mineku meeleolus. võib-olla saabki teoks) vahepeal sõime aju ka. oli muljetavaldav.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...