Wednesday, February 6, 2008

jaanisaaga

ma hakkan ka ööloomastuma. kell 9 ärgata on imelik. seepärast ärkasime kell 10. aga mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida.
eile veendusin taas oma aastakäigu inimlaste erilisuses ja meedialäheduses. vaatasime siis oma lemmiksaadet MEIE ning seal debüteeris mu vana klassivend jaan. noh, katsi klassivend olevat ta ka olnud mingiaeg. jaan on muidueks indigolaps. ma ei teadnudki, et indigolapsed peale oma rahutu olemise veel ka oma eelmisi elusid mäletavad ja et nad mäletavad isegi oma eostamise hetke või jaani sõnul valmistamist. j oli eelmises elus mongoli väepealik ja sahmaan. põnev. muidu usun ka mina elude ringlusesse, aga jaan läks oma jutuga raskesti usutavatesse utoopiatesse... tähtsaim osa: tema missioon on maailmale teatada, et andke inimlastele rohkem vabadusi ja mitte ärge ohjake neid kindlate reeglitega. teatas selle missiooni ära, nüüd on ta elutöö tehtud. kas ta võib nüüd südamerahus surra? kuidagi lihtne missioon on tal. aga laste vabadusest rääkides...hm...mulle ja ma siin tean veel päris mitmeid, kellele laste väga vabakasvatus meeltmööda ei ole. eriti kui sellistega avalikku kohta ilmuda. kohvikusse näiteks. jaan oskab ka inimesele otsa vaadates lugeda igasugu märke, ka tähtkujusid. ja ma sain jälile põhjusele, miks ta ng'st põgenes. koolides on vähe individuaalset õpet ning õpetajad ei viitsi jaaniga eriti eraviisiliselt suhelda. niisiis tõi j ohtralt probleeme esile ja asub neid võib-olla ka lahendama. ootan huviga, mis edasi saab! jaanisaaga kogub tuure, minusilmis. järgmiste etteasteteni teles!
karin siiski oskab toiduga ümber käia. äsja valmis hommikuomlett. väga söödav! (need kohad, kus parmesanijuustu normaalses koguses on või puudub)

1 comment:

ריסתה להרי said...

Tere!
Nägin samuti seda saadet Jaaniga ja tekkis huvi temaga kontakti luua. Kas oleks võimalik sinult saada tema meiliaadress või perekonnanimi (mille ma jõudsin unustada)?


Ettetänades,
Riste

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...