Wednesday, February 20, 2008

fetajuustu orgik

ma ei saa ühte asja hingelt ära. pühendatud kahele isikule, kes seda blogi tegelikult ei loe: moraalist ei tasu rääkidagi, kui hinnangud ses osas on nii erinevad. mis nüüd erinevad, ma ütleks, et neeger sõimab katelt!

täna avanes mulle bussis hirmus vaatepilt: korraliku välimusega (pange tähele, välimus on tihti eksitav) meesterahvas toppis näpu ninna ning seejärel suhu. mitu korda järjest. räpivälimusega poiss jõi 2l pudelist cocat. hommikul aga laulsid purjus inimese moodi loomad kõvasti "absoluutselt".

eksklusiiv
ps. minu olulises mussis hetkel üleval mõned mu lood. laulja mina, klaverimängija mina(mõnel tekkis kahtlusi ses osas) las nad olla seal esmaspäevani.
pps. pealkiri ei lähe jutuga ka vihjamisi kokku.

3 comments:

Maarja-Liisa said...

oi, mari, tead, mulle ikka hirmsasti meeldivad su laulud. eriti meeldis mulle täna hommikul "Raindrops". teadagi miks.

Unknown said...

Ülejäänu ülejäänuks eksole, alati saaks seda kuidagi ilusamini ka öelda, aga seekord nii, et see 'eksklusiiv' osa sissekandest tõstis su aktsiad viimase kuu kõrgeimale tasemele või kuidagi nii... Jätka.

Mari said...

miisu, sa pead hakkama mu bongomängijaks! raindrops ja sina olete nunnu paar.

to drama - jätkan, tänu oma killustatud eluviisile liigub see jätkamine kahjuks üliaeglaselt. (lindistamisvõimalused minimaalsed)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...