Tuesday, February 19, 2008

shallow

jah, ma olen labiilse närvisüsteemiga!
kuigi jõudsin ringiga jälle sinna samma, mida võtab kokku üks tore wilde'i lause: "only the shallow know themselves."

tuksi tahaks minna tegelt!
[20:30:28] Mari: okou[20:30:32] Mari: tervis tuksis?[20:30:41] Mari: (kusjuures mul kurguvalu)[20:39:16] Karin: mul ka, mul ka[20:39:17] Karin: :S[20:39:20] Karin: (drunk)[20:39:36] Karin: tuksis oleks ise hea meelega (seal roosta kandis)

soome keeles olin paaris mingi geenitehnoloogia tüübiga, kelle hääl oli 2tilka k omaga. et kui ma talle otsa ei vaadanud, siis oligi k. jõudsime ülesandega liiga vara valmis ja siis ta demonstreeris, kui kiiresti ta suudab soome keeles lugeda. tase. aga seal käib veel kloone. teine mimmu ja exklassivenna ema!

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...