Sunday, February 17, 2008

täheldused

1)uskumatult palju andekaid inimesi on. mida rohkem inimesi, seda rohkem andekusi.
napisõnaline "eksinud" õige nimega "pargis" lauldud ja rõõmus meel. nüüd on mul peaaegu selge ka paide kultuurimaja siseruumide asetus. kuigi üllatusi jagus - ülemise korruse klaver! toomas istus jaanpehu kõrval(säras uhkusest) ja pidas kõige paremaks ikkagi sellise mitteosaleva bändi nagu miip lugu muumimammast. karin seevastu teadis kõiki paremaid esitajaid juba ning oskas ka muusikast lugu pidada. auli on hääleliselt natuke arenenud - sensuaalse neegrinaise hääle tegemine (Y), mis oli kõike muud kui sensuaalne neegrihääl, kuid omapärane ja oma shnitt - see on kõige tähtsam. garantiiiigarantiiii oli ka hitt. a maitea mis mulle meeldis. midagi puuga pähelöövalt lummavat ei kuulnud.
2)mida rohkem toitu kaasas, seda vähem seda teekonnal tarbid. (paide kultuurimajas sai söönuks 17kr'ga kohv+imehea moonirull, eraldi hindu maitea, lõhesai oli hiiglama nämma, vb olin lihtsalt näljane)
3)jäin vist bussis magama. ebatavaline. kõige ebatavalisem on asjaolu, et mina, mugavusefriik, jäin magama katsi pead oma padjana kasutades(tema kasutas padjana minu õlga).

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...