Monday, February 18, 2008

halb päev

lisaks sellele, et tänane koolipäev on läinud erakordselt (minu puhul polegi see enam nii erakordne), muudetakse mind progepeeruks. ja ma lähen sellega üsnagi kaasa. agamuidugi ma haaran ainult enda arvates head proge. nt camel - down on the farm.
päeva halvasus algas tõdemusest, et kooris pole mul aega enam käia. teiseks kestis harmoonia nii pikalt, ja hakkabki vist nii olema, et esmaspäevast ei saa enam zavi-pannkookide päev (pohhui et nad ülirasvased on!) pluss kurttummus eesti keeles, pluss norra keele asjade maha jätmine ja valesti vastamine pluss see, et kui ma mainisin, et täna joonistama ei jõua, pidi gert väga valjult mind õllejoodikuks nimetama ja siis veel ütlema, et ega ta seda ilma asjata ei ütle. noh, mina saan sellest naljast aru ja salvan vastu, aga grammatikaõps anu ei saa ju. valesti vastamised ja see viimane asi - enam ma heas kirjas ei ole. hmh. g on peaaegu sama rumal kui mina, aga ikkagi oskab ennast välja vingerdada. mina ei oska. ainult harmoonias oskan ja seal jälle temal see niväga ei õnnestu. jess! ma olen õel. ahaa. see ajab ka närvi, et isegi muusika on MATEMAATIKA. nagu sudoku tegemine need ühed asjad seal. tore, aga miks ma sellest mingit mõnbu ei tunne?

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...