Friday, March 14, 2008

blue sky


eile sain meeldiva meeldetuletuse, et budism on ikkagi minu usund. seda ta on.


kinkige mulle sünnaks puldiga juhitav lennuk! eile sain siis esimest korda lennukit juhtida. küll okste vahele, küll peaaegu tiiki (zoloogiamuuseumi esine park), küll peaaegu sõiduteele välja jõudes. aga lõpuks tuli fiiling sisse ja ma sain aru, miks (lennukolledzi)tüübid sellest vigurist nii vaimustuses olid. mul tekkis ka sõltuvus. tahan!


isiklikud täheldused, vabas vormis(booooriiing):

1)mõne inimesega on võimalik kella viieni hommikul juttu ajada, vahetpidamata ja sada korda headööd öeldes ja siis jätkates kasvõi hommikuni välja. hmm. vahepeal tulid lühised juttu ja vahepeal kaldus point kuhugi kõrvale, aga jah, sellist jutumaratoni pole ammu olnud. lihtsalt terve maailma teemad said ära arutatud enam-vähem. et katsi ja tomsita ei olnudki väga hull. polnud üldse hull. mõnede inimestega ei oska nagu midagi rääkida, mõtted jooksevad erinevatel trajektooridel ning seetõttu arusaamine ning suhtlemine raskendatud.(noh, mul on seda enmustega) teistega võibki rääkima jääda. ma ei tea, mis see on. tähtkujud?
2)jõudsin järeldusele, et kardan sügavust ja liigset avarust. votnii! näiteks tunnen end kusagil lõuna-eesti põldude vahel patseerides turvalisemalt kui mere ääres kaugusse vahtides. aga mereäärsetel inimestel on teine lugu. ja lastel on hoopis kolmas lugu. vahel tahaks sedasama kujutlusvõimet ja suutlikkust olla rõõmus selle vähesega (näiteks kaks taburetti teevad kokku mereröövlilaeva), mis parasjagu olemas on...
3)üks põhjus, miks ma budismiga süvendatumalt tegelema tahan hakata, on soov olla sõltumatu. eelkõige olen sõltuv inimestest. sõltuvused/kannatused/emotsioonid on igati toredad ja inimlikud asjad, aga ma lihtsalt tahan ennast kuidagi tasakaalu viia... selle lennukitahtmisega on ju ka tegelikult nii, et pole üldse hullu ju, kui mul seda ei oleks... ahjaa, nüüd mul meenub maratonjutuajamise üks koht. põhimõtteliselt inimesed lollitavad ka looduslikku valikut, ehk siis...aagh see on pikk jutt... ja sitt ja pask, et see mõistus meil nii omakasupüüdlik ja enesekeskne on!!! aga samas, mis sa ikka teed. SAATUS!
ahah, vahepeal käisin ilusa ilmaga botaanikaaias ja klõpsasin telefoniga selle ülevaloleva pildi. mõnna ilm oli!

2 comments:

kristjan said...

kui silmad kissi ajada, siis see ülalolev pilt on sinimustvalge :P

Mari said...

kuigi see taevas pole pooltki nii sinine kui ta reaalsuses oli...
jep. allegooria :P

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...