Sunday, March 16, 2008

töine öö ja puhkuseline päev



kui ma veel noor olin, tundusid sellised lood tobedad. nüüd tunduvad nad tobedad ja ägedad.

öötöö oli üle ootuste ägedam samuti. noh, ausalt öeldes polnudki mingeid ootusi, sest viimasest üritusest on üsnagi arvestatav aeg möödunud. märkasin fakti, et olen vahepeal vist kuidagi funkimaks oma muusikamaitses muutunud(turn-on). tänases proovisaateski oli funk jass ja soul. ehk siis päris jessikas kokkuminek.

tänasel rahulikul õhtupoolikul võtan sündi kätte ja hakkan pillist helisid välja võluma. inspiratsiooni saingi freezepopilt (eeskätt/kõrva sellest jaapanikeelsete sõnadega loost "tenisu no boifurendo" - väga mõnus autos kuulamiseks ja lollakalt rõõmsa tuju saamiseks. sest seda mul oma naasvas masekas vaja läheb...) kui nemad nii lihtsalt hakkama saavad, saan mina ka. ebakvaliteetsus ja mitte väga viimistletus - minu tunnussõnad. tsirkust on vaja. ja jogurtit!

vahepeal käisin teiskordselt sügisballi vaatamas. seda filmi peabki mitu korda vaatama, see polegi nagu film. see on mingi melanhoolne ilu, tekitades veidraid tundeid janiedasi. esimene kord pakitses naha vahel pisike lootus, et äkki süsee läheb kuidagi...midagi juhtub ehk...teisel korral võib lihtsalt nautida :) peale selle tehti mulle "eesti filmi päevad" tekstiga sokid välja. soojad sokid.

kz ees suured vabandused jätkuvalt, et me kõigepealt tomsiga, siis tarmpsiga teda koguaeg tögasime ja vist päris endast välja ajasime vahepeal. õrnahingeline kats. marjaliisat sai ka üle pika aja jälle näha. ja katjat, kellel lihtsalt ON probleemid. need nagu oleksid tema ellu sisse kirjutatud enne sündi. no need leiavad tee tema juurde kuidagi väga lihtsalt. nagu minugi.

1 comment:

kristjan said...

aww, nii armas tüdruk oli :D

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...