Tuesday, March 18, 2008

teoreetiline päev

tegelikult võib öelda küll, et ma ei passi kahe jalaga maapeal. tulevikus olen hoopis ja katsun välja nuputada, mis saab. tulevik tuleb jube, on teada. ja see on nii ette nähtud. täna jäi rampsis pilk peale muusale. ja seoses matk(e)reaalsusega tuli igasugu mõtteid pähe. sellele järgnes elektroteema, milles jätkuvalt ujun... muidugimõista võib elektrooniliselt produtseeritud muss palju inimlikum ja elavam tunduda kui "päris" pillidel mängitu. põhiline on ju idee. ja kui idee on elav, hakkab see ükskõik mis helis elama. ja see mõjutab vastuvõtlikuma inimese psüühikat ikka vägagi. näiteks mul ei lähe vaja mingeid drooge, et end hästi või halvasti tunda. aitab temaatilisest muusikast.
üks märge veel - saatus ei lase mul kunagi täiesti masendusse sattuda! kui olen mingis depressiooniolukorras, alguses on imelik, hiljem hakkan seda isegi nautima. aga. kaua emotseda ei saa, sest siis tuleb keegi, kes teeb sul tuju heaks või leiad mingi hea muusikapala, milles elada.
ja siis sadas mulle pommina kaela(tegelikult juba nädalaid tagasi) kui ma ükskord oma maailmavaatest jaurasin, et see on gaya teooria. nüüd siis veendusin, et on nagu jah. kuigi mina olen selle endasse kogunud idamaiste filosoofiate, isa seletuste ja enda arvamuste põhjal ning see on vist natuke avaram kui gaya oma. aga põhimõtteliselt nii toimib. aga mul on veel mitmeid pisikesi norivaid küsimusi selle teema kohta, mida ma kahjuks eriti sõnastada ei oska ja praegu ei viitsi...

niisiis. pidin jälle õppima, aga kõik muu tundus täna intrigeerivam. ulme.

1 comment:

Unknown said...

Üleeile öösel oli kordusena selline päris huvitav saade, mis puudutas elektroonilist muusikat:
http://heli.er.ee/helid/739421.mp3

Aga see muusika.. khm.. muusika... sellest me räägime mõni teine kord.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...