Thursday, April 17, 2008

elu24

pole ammu kirjutanud siia. tsau siis!
jah, olen elus (ja tegus)
õppimisnädalast ei tulnud taaskord midagi välja. kuigi mõtlen koguaeg sellele ja lasin loenguid üle spetsiaalse kavatsusega teha tähtsat koolitööd.
elina ja anniga kaob aeg nagu ma ei teagi kuhu. fantaasiakriis. paaviani perse.
aktuaalne on toitumine. a'l ja e'l on siin ainult koka-ajakirjad. telekast käib paksukeste naiste võidu kõhnumine. meil on kõrged kavatsused kõiksugu rohelist kraami kasvatama hakata. ja bennesid ja muud eksklusiivset kokata. siiamaani on hakkama saadud ahjusaiade ja kõrbema läinud pannipelmeenidega. algatus seegi.
kui a'l ja e'l on vaba õhtu, ja nad on õhtul sotsiaalsed, pole tähtedeseis tähistamiseks soonde. zav'i ei jõutudki, vajusime enne ära. aga siiskisiiski piljardis sain oma kobadust näidata ja kahetakti marguse kõrval junsoni laurat kuulata-vaadata.´olen üsnagi valiv ja kapriisne lauluhäälte suhtes, aga laural on just selline hääl, mida kuulaks ja kuulaks ja siis kuulaks ja veel natuke kuulaks ja lood on ka üsnaväga nauditavad. nagu mu lemmik folgi(vist)äss schuyler fisk.
täna on skandinavistikas filmiõhtu. tulge vaadake ka, paablis kolmas korrus, raamatukogu. ühele filmile isegi pannakse inglise keelsed supakad.
ää, ja muid uudiseid nagu polegi.
maganud pole ka eriti.
homme tuleb emme tartusse hängima. saan taga kokku. ja siis ööpeole!
mingeid sügavaid mõtteid väga ei mõlgutagi praegu. mõttetu olen. mhmh.

karin kaob suvel rootsi. lihtsalt. tasuta saab. mullamaa tegi kingituse. muidugi on kats ise ka tubli olnud, kuid mulle jääb pidevalt tema töövõitudest mulje, et need tulevad kuidagi nii muuseas. tahan ka intelligente olla! mul on rõõmus meel küll temapärast, aga kui ma hakkan enda peale mõtlema, siis...nii palju võimalusi on enese harimiseks, aga ma ei haara kusagilt kinni...sest ma olen nii pagana äpu ja ebaintelligentne. a saan hakkama ka nii!

1 comment:

kristjan said...

ei mõtle, ei tegutse... kirjutan kommentaari

tere

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...