Friday, May 23, 2008

paralleeluniversumid

noh, ma siis lõpuks leidsin under marie arvutist üles. vista on nõmekas (üllatus missugune, eksole). rename’mida pmts pole võimalik, niiet pean meelde jätma kuupäevad, millal midagi arvutisse ripitud on. braavo. mälutreening!

eile jälitasid ja lõpuks jõudsidki kohale igasugused meeltesegadused: ajasin elina ja anni kutid sassi ning kõnetasin ühte neist arvates et ta on teine. inimesed on sarnased.
meeltesegaduste vahepeal jäi aega hämmelduseks. pisike ja kena anni suudab nahka pista terve estrella party paki. it runs in family nagu ma aru olen saanud. au ja kiitus talle igatahes! ses suhtes et ta suudab säilitada oma pisisust ja kenadust.
ja siis elu nautida jõudsin ka päris mitmel korral: ärilõuna Pierre’i tuulises välikohvikus ja pizza viienda rõdul päikseloojanguga (peale mida ma ei tundnud oma jalgu ja ei andnud sellest ka teada sest ma ju ei tundnud neid. nad rippusid rõdult alla mingiaeg).

õppimisnädalavahetuuuuus tuleb nüüd ( pluss 34lk eesti kunsti, millest kats kahjudekahjuks oma vaimukad kommentaarid välja tsenseeris)! ning eurovisioon, kus lõpuks saan kuulda bosnia hertsogovina lugu, millel oli väga intrigeeriv vaatemäng. aga r2 tüübid muidugi pidasid tähtsamaks terve muusikapala katta oma teadmistega kubemekaitsmetest. mhmh. ma olen ikka tõsine eurotropp. aa ja miks kalkuni laul edasi ei saanud? kõik visuaalsed komejandid olid ju olemas? iirimaal ei ole poliitilisi sõpru? tra maivõi. vähemalt näeb aserbaidzani pedesid.

jessas: sean asju korda ja koristan ja mulle meeldib kord. tegelikult ka. lihtsalt tavaliselt on mul muud tegemist peale oma pesa korrashoiu. asi päädis sellega, et ma tahan oma triikrauda! enam ei saa ju kortsus pluusidega ringi käia. ja mitteväljavenind pükse paluks! ja siis äkki juhtub veel ka see nali, et hakkan siniste teksadega käima!? mul on 2 paari täitsa kantavaid siniseid teksasid mis ei ole välja veninud! võin neid müüa ka. sotiga saab! andke teada! ja siis müüksin ühtesid oma ee..mitte superstaare aga neid kõrgema osaga. hinnaks 300kr. mari täika. pildid peaks ka üles panema.

uudiseid teviseradadelt: mis lahti? kõrvad läksid lahti! nina veits kestendab vetsupaberiga nuuskamisest. muidu on kombes. vist. tegelt kõrvad pullivad vahepeal...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...