Tuesday, May 20, 2008

same place holiday

issanda loomaaed on suur ja see tundub kuidagi liiga hajus olevat, st kirjumaid eksemplare enda läheduses näen harva, aga seekord avasin värava hoopis teise maailma – maailma, kus enamusel on oma maja ja aia olukorrast sügav ükskõik, ometi näevad sellised majapidamised nii...hingestatud välja. ühe villa aias oli LITERALLY aega parajaks tegev PAABULIND. olime katsiga nagu tõelised turistid ning üritasime oma kehvade telefonifotokatega eksootilist lindu iga hinna eest digijäädvustada. tulemus jäi sellegipoolest niru. ning nüüd on teada ka mõned alkohlipoed, kus sinuni jõuab tõeline otsereportaaz pompside igapäevaelust. jah, me jälgisime neid kui haruldasi ahvlasi ning tegime märkmeid. kõige otstarbekam märge aga keelas meil säärastesse urgastesse tagasi pöörduda kuna seal on siiski meie jaoks liiga harjumatud olud.
peale selle nägime lokkamas tõelist düsgraafikat. spar eksisteerib mõnel pool ikka veel ning blondid kahupea müüjad koos mafiosost turvamehega kassa juures raha arveldamas ja samal ajal anne veski raadios, poelettidel mõned kaubad, mille tootmine on lõpetatud mõned aastad tagasi – ülimuhe ja ehe elamus.

kui sul on ainult kaks kammi, siis on neil mõlemal võimalik nii kaduma minna, et õhtul otsustad sasipeaga magama minna. hommikul peale surmavat (sest ma kohe tundsin kui südamele see treppemööda kolamine ja kuuma-külma vahekord hakkab ja pidin veidi aega jälle pikali olema. nagu vanur. noh, ma pean seda mainima, sest pole ammu haige olnud :D ja juba meelest läinud sellised vaevused) dushi muutub kamm muidugi asendamatuks peategelaseks minu korralikus seapesakeses. lõpuks leidsin kehvema variandi üles. juuksed korras. roheline linnuke kirjas.

Haha. Eile siis sain teada mis on vahe huumoril ja tujul. Huumor – humor, tuju – humør.

joonistamises oli eile tahtmine mitte sugugi seda lillades nailonujukates meesmodelli joonistada. ma olen paras joonistamisvärdjas ka. kujutan kõiki kuidagi kõhnema ja kiitsakamana ja kriipsutamise asemel sodin. aga ma ei põe – modigliani ja siis see s-tähega goghi aegne kunstnik maalisid ka moonutatult. et ma siis pigem loeksin selle mingi omapärasuse hulka. igatahes sai selle onu üle natuke itsitatud ja kuna ma olen suht kiire joonistaja, jäi aega üle ja oleks tahtnud hoopis kedagi teist joonistada. minumeelest teeb kunst inimese ilusaks. ilusad mõtted teevad inimese ilusaks. pildiga on nagu koeraga, autor ja ta looming on kuidagi ühte nägu.

3 comments:

kristjan said...

kussa joonistamas käid?

Mari said...

kunstiosakonnas. vabaaine.
aga kas see it maja vastas(toomemäe lähistel) kirjutatud: hambad pestud? pommirühm on jällegi sinu looming? :D

kristjan said...

eei ole minu kirjutatud...
pommirühm muidu jaa mina või üks teine poiss :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...