Thursday, August 7, 2008

armastus

nägin täna maddy't. ühe teise lapsega. vanemateta. vahtis mulle suurte maddy-silmadega otsa ning ma ei osanud peale naeratuse talle midagi anda. teisikud vist on olemas...

ai kuram.
eile. läksin "kohtingule", kohting läks poodlemiseks, poodlemine realiseerus üheks uueks salliks. nõnda leidsin oma uue vastupandamatu armastatu - härraproua Punasevalge-kirju pehme Sallituusti, mida tahaks hirmsasti täna (vormi juurde tööle selga) panna. muidugi suutsin ka eile sada inimest ära petta, et olen kas välja minemas või on mul kurk haige. eile olin korra kadunud ka. ja muidugi siis oli mind vaja lihtsalt joomaseltskonna pärast. nojah.

2 comments:

kristjan said...

Tere...

Ma nagu tahtsin öelda, et mul jäi selle jaantättete teemaga üks asi kripeldama. Nimelt Viljandi Folk. Tihkelt ajab närvi, et ma näen näiteks orkutis pilte, kus mingid täiesti suvalised inimesed kõik käivad folgil. Inimesed, keda ma tean, et nende muusikamaitse üle klubiräpi ei küündi ja nõnda edasi. Aga folgile minna on ilgelt cool. Ma ei saa aru sellest. Või noh, ma saan nagu, et nende arust on jube lahe kord aastas hipidega popsu teha ja vittus peaga kuskil bongot taguda, aga tegelt on see ju ilgelt silmakirjalik mõnesmõttes.

Nüüd meenus see ka, et tööjuures vist trükkisime, või kuskil ma nägin, et toimub selline üritus ka nagu Viru Folk. Ja seal esineb näiteks Chalice. Kust otsast Chalice on folk? Mingi Oort ja kellegi leelotav vanaema on folk, aga chalice on nii urban vend, kui olla saab. See ei loe, et ta nüüd aeglasi lugusid teeb.

Tahaks veel ühtteist öelda, aga pean vist oma blogi tegema selleks :D

Täna on merel torm ka vä?

Mari said...

nõusnõus!
folk ka pmts kasumi peal väljas(chalice'st rääkides)ja populaarsuse. ja ossud jooma. kus pidu seal nende tümpsu kah. ilmselt. imelik et paadunud ugrimugrihinged airportjamile bongotama ja regilaulma ei lähe, vaid et ainult see vastupidine värk...

jah. ma igatsen su blogi. tõsijuttu ajasid.

kõigutas jah muidu päris korralikult. nüüd mitte eriti. ilmataat on tujukas, teisisõnu päevad pole vennad.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...