Wednesday, August 27, 2008

täna ärkasin vara.
mai leidi nr 1 lahkus just.
eilne tantsuetendus vastas kirjeldusele. kes modernatntsu ei salli, ei salli ka toda tantsu(ma sallin teatud piirides). aga taustalugu, mis saabus alles vägalõpus, tegi kogu asja heaks. lõpp hea kõik hea otseses mõttes. yeah yeah yeahs - cheated hearts.
kanuti saal on super(nagu minu ühikas ja nagu vana genklubi), seinad ning lagi vihjavad kommunistlikule või varasemale ajalegi ja kriipi kate bushi vinüülimuss tervitas liiga vara kohaletulnuid.
sama veneaegses, ainult et veel ajastutruumas keskkonnas sütiste teel elab katja. peale heledate triipude juustes pole miski ta juures muutunud. temast ja marjaliisast saavad kunagi kõvad organisaatorid ja ärinaised, kindel see. mis tuletab meelde, et mul oleks tarvis miskit manageri või suuvoodrit tähtsate asjaajamiste jaoks. no ma ei oska. vaadake ise mis paska ma ajan, aga teistmoodi ei saa...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...