Saturday, November 8, 2008

...change, black ...

kogu kaamose naisrahvas valmistub uueks ajajärguks (sügis-talv) asudes kõiksugu käsitööd tegema. vähemalt mina ja ellu leidsime enda jaoks heegelamise. kokkuleppimata. alateadlikult. tähtede seis. või on asi selles, et poodides on lõngad asetatud rohkemmärgatavamatele kohtadele? elina lausa laenutas kogu raamatukogu asjalikumad heegeldamist ja viltimist käsitlevad raamatud omale koju. üks oli eriti hea (vaat see piltidega, kõigi stiilide kohta pilt ka sisukorras, et teaksid, mida tegema hakkad), nime ei mäleta muidugi. kunagi täpsustan.
minu heegeldamine näeb miskipärast üsna kaootiline välja, aga pole hullu. lõpuks need ebakorrapärasused moodustavad teatud omaette korrapära. ma loodan. teatud sellise lõngaga muidugi.

jah. novembri vastu pole mul mittemidagi. õues on värskendavalt külm, müstiliselt pime, uus aeg ju. ainult mu näonahk protesteerib (külm pluss pimedus pluss sellest põhjendatud stress ja arstid soovitavad sulle solaariumit!) ja kõrvad eile õhtul vihjasid, et samas vaimus ringi tuiates ütlevad nad varsti üles. keskkõrvapõletikku polegi veel põdenud :)

kuna kõik liigub spiraalselt, siis vahepeal hakkas jälle kolledzipunk mu kõlarites domineerima (suht fenomenaalne!) ja nüüd vanad head 70-80nendad eesotsas talking headsiga. jeah.

siis veel selline uudis, et varsti kolin ära. sest minu praegusest pesast tehakse midagi eurot. ja pole koledamat asja ilmas kui vanale majale plastakende/rõdu-uste paigaldamine, ebaprofesionaalselt värvimine ja muu selline....

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...