Thursday, December 11, 2008

preili silmakiri

mõne inimesega pole ammu trehvanud, eile aga nägime ja kvaliteetajatasime. võõrastesse seltsimajadesse sisse sadada on ju... lahe! sest ma jätkuvalt ei suuda ära imestada, kui palju erinevaid maailmu on meie pisikeses eestis peidus.
ja oh sa jumalanna-nikkuja, ma polegi ainus, kellel on probleemid. või pigem madalseis. tunnistan, et olen patune ja tunnen end märksa paremini, kui kuulen veel kellegi teise jamadest. või on asi selles, et siis hakkan neile kaasa elama, unustades enda jamad ning madalseis polegi nii madal. miks teiste jamad nii madalad ei tundu?

marimadal. jah, seline sõna on olemas. kasutage julgelt!

kõige lõpus trehv ja uskumatult halva lauljaga bänd (ma igaksjuhuks nime ei ütle. sest nad olid päris rõõmsad selle üle, mis nad tegid. või vähemalt need, kes mulle kõige vähem meeldisid). uskumatu on siinkohal täpselt see sõna, mida ma silmas pidasin.

lucia pidu. täna. eile meenus, et täna on ju juba 11.dets ehk see meie jõulupeo laadne pidustus. ainult et minujaoks on lucia-isik veel täiesti must auk. kõik räägivad erinevat juttu. kui lucia peaks traditsiooniliselt blond olema, kehastaks teda kaarel. soost pole keegi juttu teinud. miski naljajutt oli veel, et else tahab oma olemata luciadebüüdi täna õhtul teoks teha. kolmas ja igavaim ja tõenäolisim valguseingli kandidaat on katja.
nagu valimised. ng's olidki valimised. suur jõulupeavalu, sest kes kogu selles kingituste ja kontrolltööde virrvarris mingile blondi piffi valimisele viitsib mõelda(okei. poisid) pluss koogikesed ja riided ja laulude õppimine ning hirm, et midagi selle kõige käigus põlema või küünlarasvaseks ei lähe. oeh.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...