Saturday, May 9, 2009

pigem reaalsuses püsida on raske

täna sai veidi vihmas pladistatud, ilma läpakakoti ja not-waterproof ripsmedushita oleks veidi nauditavam olnud. inimene ja tema mugavus... asjade plaanipäraselt mittekulgemine pole ka midagi paha. olenevalt seltskonnast.

kui ma väike olin, murdsin kõvasti pead selle üle, kumb on hullem: kas jääda pimedaks või kurdiks. nii, kõrvade kapriisid on mul vist nüüd krooniline probleem. peale silmade. et siis valmistun jääma pime-kurt-tummaks. vaikselt vaibub ka mu sõnaosavus...

ja siis mu ühest lemmikloost selline uus (teiste jaoks mitte nii uus vist) versioon (originaalis fleetwood mac )

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...