Thursday, October 8, 2009

linnas

kz was in da town. tal on jätkuvalt mingi maagiline külgetõmbejõud igasuguste huvitavate tegelaste suhtes. tänagi jõe ääres istudes jäi üks sõbraliku skandinaavia turisti välimusega onu meid rõõmsalt vahtima ning lõpuks otsustas end istuma sokutada otse meie kõrvale, avades üliõpilaslehe. diskreetselt lasime sündmuspaigalt jalga siiski...

mina aga vist mõjun magnetina hoopis sellele ainsale krišnaistist onule, kes linnapeal muudkui ringi tatsab ning (vist) india eeposi müüb. täna hommikul peaks olema neljas kord, kui ta seda mulle pakkus. ma ei usu, et asi on selles, et ma teda võib-olla liiga kauaks põrnitsema jään - ükskord ehmatas ta seljatagant.

tänavaid kaunistavaid kujusid nägin täna linnapildis veelgi. näiteks e. hüva jauras raekoja platsil ringi ja kõnetas üht (tuvi?kujulisele) kivile jalga puhkama jäänud mitte eriti kainet prostituudivälimusega naisterahvast. naisterahvas äigas siidripudeliga kõrgele õhku ja käskis hüval ennast rahule jätta. väga arrogantselt.

hmhmm. telekas on siin lahti praegust. ja keit pentus polnud just eriti väikesi tallinlasi armastava näoga seal käsi laiutamas. aga äkki on ta külm ja uimane eestlane lihtsalt...

a minu kodu kaunistab nüüd selline toataim nagu sulgvõhk(Zamioculcas zamiifolia
). k lõikas enda taimekeselt lehe ja teatas, et maksimast saab muidu ~30kr(eriti odav!) selle tervikuna kah. pistsin pisikese sulgvõhuhakatise mulda ja nii ta saabki paljundatud. näis, kas läheb kasvama mu tuulise akna peal. muidu peaks ta olema üsna leplik. säästu ajal säästu taim :)


1 comment:

kristjan said...

e hyva kõndis ükspäev õhtul raekoja platsi poole ja seletas kõva häälega, et "Kõrgemas matemaatikas on ruudu diagonaal võrdne ruudu endaga!" ja midagi seletas veel ja siis vaatas ringi ja otsis nagu silmadega kontakti ümbritsevate inimeste seas, et kellelegi oma jura ajada. a ei võtt keegi vedu...

ma kõndisin edasi ja mõtlesin, et see lause ei ole üldse loogiline ju.

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...