Monday, October 5, 2009

valikuvõimalused

oh seda valimiseelset poleemikat... õhupalle(nägin täna kollaseid ja siniseid ja vist ka punaseid) ja muud nänni(mida mulle juba kaks korda pakutud on). viimase EI tõin nii frustreerivalt ning kurvalt naeratades kuuldavale, et neiud pistsid itsitama. aga tõesti. kohutav! hommikul raekoja platsil reformikate pesast möödudes mõtlesin: kui kohutavvad kollased kostüümid! nüüd, päeva lõpus, ohkan kergendatult: kui hea, et neil need mürgikonna kostüümid seljas on - teab, keda vältida.

kodulinnas pole mul erilist mõtet valima minna - tean ainult neid ülipopulaarseid kahte koolivenda, kes reformi rindel äsavad. iseenesest toredad ja nutikad poisid. ja kuna võim on seal niikuinii reformi käes, siis üks kahest - hääletan neist ühe poolt(vot see on alles raske valik) või ei hääleta üldse. piisk merre... ja ma ei arva, et ma nüüd kohutavalt(see on täna läbiv sõna mul siin) halb kodanik oleksin. sest ega ma ei nurise ka...

ups, jälle poliitika teemaks. no see on õhus ju!

muidu on nii, et sain suurema rahasumma osaliseks. mis tähendab, et võib mõningaid ebaratsionaalseid(aga arukaid !) oste teha, nagu küünlaalus, rippuv oranž küünla...pott ning teeküünlaid. ja MOLLUSKIkompott valge veini marinaadis.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...