Tuesday, October 13, 2009

olen tähtis

kardan veits homset ettekannet, sest..olgem ausad...ma olen igav.

käisin valimas ka. nagu heale kodanikule kohane. noh, mind sunniti veidi. ja lõpuks polnud endal teps mitte hea meel selle kõige üle, sest minu kodukohas ehk loeb mu hääl ka midagi. ja kes teab mida ta valla päästa võib. tegin väikse vimpka ega valinudki seda, keda mu ema ja vend ja vist kogu kodulinn (nii olen arusaanud). kuigi ajasin empsi närvi ühe nimega, ei valinud ma ka teda. hoopis teisest erakonnast hoopis teise tädi, kes minumeelest peaks olema algklasside õps. vot nõnda.
aga veidike segapudru olukord asetses valimisjaoskonnas küll, eriti kui siseneda valest sissekäigust(mitte mina :D). tundsin ennast täpselt nagu üks lammas karjas: läksin sinna, kuhu kõik, usaldasin täielikult tädikeste ja t juhtnööre. tjah, oleks võinud siiski üks kepiga ajaja mul seljataga passida ja õigesse suunda togida - valimiskast asetsesveidi eemal, teise sissekäigu juures, suure inimsiblimise sees - ma ei osanudki kohe sinnapoole suunduda.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...