Thursday, October 15, 2009

tibitemaatika

a valige see näokreem. senini minu lemmik - hea hind ja mõnus koostis.
ma juba oskan neid löövaid lauseid. jessikas.
ma oskan ka parodeerida iseennast (raadios räägiti, et uus air parodeerib ennast), aga keegi ei saa vist sellest aru. ükstapuha.

üldsegi tundub mulle, et maailm on liiga enda ettekujutustele vastav. igaüks näeb lasju äbi oma subjektiivsete silmade . ja kui mulle tundub midagi mäda, siis see ongi mäda.

pool oktoobrit on veel jäänud. ja ma olen juba mõtetega novembris. välja arvatud oma bakatöö teema teadmine (vahepeal jõudsin ümber mõelda). aga kes nt melu loevad, vist teavad juba, et selline asi tegutseb. minumeelest see lõõgastav kitarriklõmin ideaalne helehalli novembrikuuhommiku alustamiseks. mitte halvas mõttes.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...