Saturday, November 21, 2009

onu tomi gripiroog ja partypeople

kuna eile läksime veidike kraaklema koos kokates - mõlemad tahavad kogu selle söögitegemisetöö ise ära teha ja omamoodi, siis täna jätsin t`le vaba voli ise õiendada. ütles, et teeb umbes seda toitu, mis mulle kangesti meeldib - pruuniks praetud makaronid(meil on makaronihooaeg praegu. ja mulle meeldivad poolsöestunud makaronid jah. ketšupiga. lihtne ja nämma). ta ei petnud mind. hommikusöök tuli tõepoolest UMBES selline nagu ma unistanud olin. pasta sisaldas nii küüslauku kui pannilröstitud tomateid kui mett - selline gripikombo siis. maitses väga eksootiliselt.

eile oli õdus päev m'dega. kõigepealt olemine ühe m juures. peaks ka omale pulgad muretsema, nendega tegelikult üsna mugav kanafileed händlida ja kurgi ja tomatitükke noppida. lisaks on m juures lihtsalt mõnus õhkkond, millest ma olen kunagi juttu teinud oma blogis ka vististi. teine m rääkis muidugi oma vahepealsetest seikadest ja näitas pilte. mulle meeldib mõnesmõttes selline vaikusehetk, kus mõeldakse omi mõtteid ning siis küsib üks seltskonnast näiteks: "kui te saaksite oma kohviku teha, siis millise?"
sai ka minu juurdes ära käidud, kuigi minu juures pole kuigi külalissõbralik möbleeritus, mis paneb mind küllatahtjaid eemale tõrjuma natuke. kavatsen töötada selle kallal...kui kellegil oleks ära anda üks madal lauake? osta ei raatsi (kallist), sest mine sa tea, kui ajutine see elukoht siin on.
hilisem pubiralli polnud jällegi väga minu teema, kuna ma jällegi väsisin ära. siiski oli tore. nägin g'd. klatšisime minu vana korterit ehk tema praegust elukohta, õigemini sealset naabrirahvast ja omanikke. õhtu lõppes kellegi tik'ika sünnipäevapeol.

briti muusika fännidele üks film, mida vahepeal vaatasime, s lemmik. väga ülevaatlik, aga säravaid hetki leidus. natuke woody allenlik... see kaameraga vestlemine ja nii.
praegu on mul veel jätkuvalt jaapani vaimustus peal. mitte enam nii literdav, aga mingisugune siiski. 2 hayao miyazaki filmi (spirited away ja mononoke hime) on mulle väga meeldinud. (vb spirited away sellepärast, et olin just šintoismiga tutvust teinud) neisse on kerge sisse elada ning seetõttu muutuvad nad väga pingestatuks ja isegi kui sa tead, et lõpus saab kõik korda, sest filmid ju adresseeritud lastele, siis ikkagi ikkagi ikkagi. on põnev. pean ka teised ära vahtima ja siis mul pole enam anime vastu midagi. vot kuidas põhimõtted muutuvad(minu totrad põhimõtted...)

2 comments:

Gerli said...

Kusjuures meil on ära anda üks madal neljakandiline väga heas korras valge laud...see asub NArva mnt 89 toas 343:)MEil Maarjaga ei ole lihtsalt toas selle jaoks ruumi ja vajadust:)

Mari said...

oi kui lahe!
ja nii ruttu juba kolite narvamaanteele! mõtlesin et see on selline uitmõte, mis sa üks neljapäev rääkisid :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...