Thursday, January 7, 2010

kaabakaunenäod

nagu ma igalt poolt välja loen ja teiste pihtimusi kuulen, on inimestel unega praegu karu või siili sarnased lood. und on palju ja ära ei lähe. uni ma mõtlen.

unenägudest rääkides veel seda, et viimasel ajal olen näinud igasugu kurjategijaid või kurjusega seotud seiklusi. eile toimus mul unes sõda või vähemalt oli mingi okupatsioon. sõitsime rongiga ma ei tea kuhu. mingil ajal mind eraldati emast (olime empsiga kahekesi) , viidi kuhugile tüdrukute vankrisse. mingis peatuspaigas keegi vägistati ja ma otsustasin põgeneda. põgenesime kusjuures mingi tüübiga kuhugile maakohta metsade ja põldude vahele. ta hakkas põldudelt kartulit või jumal teab, mida varastama ja ma ootasin puude vahel. ta ja ma jäime vahele.

tänases unes siis kempelsin mingite pättide ja kaabaktega. jooksin mööda treppe ja lõpuks sattusin kohtusaali. loeti just kellegi süüdistust ette, aga kuna ma poole kohaga mõtlesin oma vitalismiessee peale ja selle peale, et peaks vara ärkama, nüüd kohe, ei jäänud hästi meelde, milles kaabakat süüdistati.

mingil ajal hiljuti nägin unes ühte blondi (ühe näitleja moodi, nimi ei meenu ja polegi oluline) naist, kellele oli liiga tehtud ning ta tahtis kätte maksta ühele isale ja tema väikesele lapsele. varitses seal mänguväljakul kiikede taga...

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...