Saturday, January 2, 2010

tiigriaastal tiigrihüpped

nii, näedsasiis, mis minu sünnipäeval korraldatakse. ma ise ei korralda midagi, sündimine on praegu köki-möki igasuguste tähtaegade kõrval. aga kui massihüpnoosist rääkida, siis siin leidub midagi hüpnootilist:


ja siis seda ka, et uueks aastaks omad lubadused peaaegu et antud. kuigi lubada ei julgeks ju midagi. enesepettus ei tundu nii hull kui teiste (lootuste) petmine, nii et who cares really... muu seas tahaks taasühineda mõningate "gruppidega", mille maillistist ma ikka veel ennast leian ja vahel üllatavaid kirju saan. nt tartu noortekoor islandile jne. budakoja meditatsioonitunnid on ka mulle nüüd käe-jala juurde toodud (oa tn), loodame, et ka uuel aastal asi jätkub ja sealsamas... muusikaga võiks niisamuti aktiivsemalt tegeleda. täna kuulasin oma telefoni lindistusi. kvaliteet on sellises seisus, et kõrv meeleldi ei erista, mis on mängitud klaveril, mis kandlel. mmm, kannel...
aga mingeid suuri hüppeid ma ei plaani. siis ei pea endas pettuma, võib vaid positiivselt üllatuda ;)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...