Sunday, January 3, 2010

lauluema

kuna klaverit ma enam ei mängi (eriti), hakkasin laulma.
uued laulud valmivad spotaanselt ja esitatakse aktuaalsetel teemadel. laulu loomine ning esitus toimuvad samaaegselt. täna hommikul voodis lamaskledes tuli esitusele retsitatiiv: "mari on laisk".

niisiis, uuel aastal veel uut hoogu pole. uus aasta pidi ju 14. veebruaril tulema hiina kalendri järgi, kui ma nüüd ei eksi. hindudel hoopiski 13. oktoobril (viljandi draakoni keldris töötav härra tähistab seda siiski 1. jaanuaril, sest ta on kristlane, vajalik inff :p). no võta kinni, kust ta siis hakkab... ma miskipärast jään hiina loomakalendri juurde. mitte et ma sellesse niiväga usuks, aga ei ole uut hoogu sees. ehk veebruaris on.

ilus suusailm on ka.
minge õue, inimesed!
(mul oli eile väga sisukas päev linnast väljas lumises looduses. kuigi külm näpistas, ei kahetse!)

2 comments:

kashei said...

miks hülgasid mind sa

Mari said...

oioi, vahepeal su blogi ei funksinud, võtsin nimistust hoopiski maha... aga jah, psühhoterminal on jätkuvalt väärt külastamist :)

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...