Monday, November 28, 2011

tagasi juurte juurde

Unes täna oli ebamugav: Oli vaja hambaid pesta, samal ajal viibides laulukooris. Siis võtsingi kotist hambaharja ja pasta ning asusin harjama. Ümberringi rahvas kogunes oma kohtadele, vanad klassiõed viskasid üksteisele viisakaid lühilauseid jne. Raskeks läks mul siis, kui tõusti püsti ja laulma hakati. Pidin ju pasta välja sülitama ja suud loputama. Ookei, kohmitsesin käekotis ja leidsin salvräti, kuhu peale väikest arupidamist hambapasta väljutatud sai. Aga suud loputada? Ruumist väljuda oli mõeldamatu! Sellises ebamugavas seisundis ärkasin. Hiljem hambaid pestes neelasin kogemata loputusvee alla. Öäfhjdsalnjöc

Kõlab jällegi maru lihtsalt, aga unistada tasub, sest väga vabalt võib minna nii, nagu väiksena unistanud oled - minu rahatuse üks põhjustest võib olla see, et ma pole kunagi unistanud miljonärkis saamisest. Vend unistas sellest ning näib, et ta vaikselt saavutab olukorra tehes sada tööd korraga, omades praktilisi prioriteete. Pind soovis olla rikka mehe väljavalitu, mille tunduvasti ta praegu ka saavutanud on. Aga mina? Väikest valget maja järve ääres võrkkiigega pole ma veel saanud... Või pole ma oma unistustes olnud piisavalt konkreetne või üldine või otsustav?  ( st olen veel palju asju tahtnud, nt kirjanikuks või muusikuks, mis aga nähtavasti tänu olemasolevale heale mind väga ei motiveeri asjutegema, ahaa merisea sain küll!). Õnneks sai nädalavahetusel siiski L-E rohelusse ja tähistaevast vaatama, sauna ning jõulutoite nautima. Lihtsad asjad, head asjad. Jõulusoovid on ka tegelikult mittemateriaalsed, yoyooo.... 

Meelevaldne videovalik seekord, tegelikult on nädalavahetuse muusikamärksõna KOER või KIISUD.  Aga muidugi ei mäleta ma koeravideo märksõnu ja Propelleri Kiisulaulu youtube'ist ei leidnud. Igaljuhul-igaljuhul, tasub videotes beibed ära vahetada nunnude koerte või kassidega! (Leppida tuleb praegu aga Casiokidsi pakutavate pehmete mänguasjadega. Alf!)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...