Friday, February 24, 2012

(london) zoo

vabariigi aastapäevaks hoopistükkis tartust penikoormate taha ära. koju.

vahepeal külastasin ühte sõpra ning selgus, et  1. pean päris tihti oma sõnu sööma, 2. mu põhimõtted ja veendumused muutuvad ruttu, olenevalt mõjutajatest 3. veel ca 8 punkti, mida praegu pikemalt ei lahkaks.

vahepeal käisin ka ühel sünnipäeval. tudengite põhimõte üldiselt on, et osale võimalikult paljudes üliõpilasvahetusprogrammides. mul ei ole otsest tungi kodumaa pinnalt kauaks ajaks ära minna ja see teeb mulle muret. sügisel aga tuleb arvatavasti see tee jalge alla võtta. selleks ajaks tekib äkki ka otsene tahtmine.

veendusin, millest makatööd kirjutada. aga kui õppejõud tahab täpsustusi ja detaile; ja ma ei tea, millest nii täpsest kõik need sisutihedad leheküljed kirjutada....

emps ütles, et õhtul tuleb pingud ka üle vaadata. mis meenutas, et inglise pingudel on londoni loomaaias üks mitte kasutuses olev lahe funkbassein! kz'l isiklikud kogemused.

otsustasin hunniku audiobooke soetada ja igaks juhuks tsekkisin üle ka raadioteatri ja leidsin selle! hea - ei pea kallilt seda elevanti ostma või spets raamatukogusse minema. aga hetkel on mu jaapanituhin möödas, jääb elevant oma paremaid aegu ootama. kui tuhin veel mu peal/s oli, siis raamatupoes sattusin kohe paugupealt kellegi meesterahva kööki spagette hiliseks hommikusöögiks keetma ning sain imeliku telefonikõne, jäime närviliselt tagasihelistamist ootama.... seletan lahti - põnev algus igaljuhul.




2 comments:

kristjan said...

kentsakas kokkusattumuste hetk on. tulin just teisest toast, et saata yhele s6brale kiri, kui avastasin, et ta on mulle helistanud. päris tykk aega pole eestist mulle keegi k6net v6tnud. enne seda olin just sinu postituses mainitud murakami raamaru viimase peatyki kallal. eile öösel kirjutasin sellest inspireerituna ka yhe lyhijutu. kui huvi on, v6in sulle meilile saata. kui oma meili annad.

meeldivaid vabariigi aastapäeva viimaseid minuteid...

Anonymous said...

jaaa! muidugi saada! marip_43@hotmail.com nt :)

minumeelest võiksid pikemalt kirjutada ka oma soome-elust. pildid päris kõike ei räägi :D aga muidugi juhul, kui on midagi sinujaoks kirjutamisväärset seal...

Mari

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...