Monday, March 26, 2012

#candy #flirt #empire #opium

Mul on parajasti käsil süsivesikudieet - st (ohtralt) söödav on kõik, mis sisaldab palju süsivesikuid.Venemaised mittesuussulavad kompvekid on nahka pistetud, neid oli palju ja nad ei maitsend hääd, aga söödud nad said. Katsetasin ka tiramisu-jogurtit, aga mu mõistus ja maitsemeel ei suutnud leppida sellega, et need imelikud klimbid ei olnud rosinad vaid hmm tiramisutükid vist siis. Kaerahelbepuder on menüüs ja basmati riis imelike segudega. ( to mum: tänase lõuna balanseerisin kanasalatiks nimetatud salatiga, milles on kana ja muud rohelist) Ei puudu toidulaualt ka ohtra suhkruga maitsestatud kohv. Täna koolis sain enda käsutusse pool tassi leiget musta kohvi. Viskasin sinnagi valge suhkrukuubiku sisse ning vaatasin temaga mõnda aega tõtt. Mina ja kohvitassis hulpiv suhkrukuubik, pikkamööda vettiv. Mõne aja pärast segades kadus ta siiski kohvisse. Selline kohv on ka külmalt hea.

Aga seda posti kirjutama sundis mind hoopiski tõik või muusikaline tõuge ja tung, et (olen praegu mingisugusel roki, rolli ja metali lainel ning) tahan jagada Candy Empire nimelise bändi vähest ülesriputatud mõnusat toorekõlalist  ja catchide pööretega musa. Bändi vastu on mul suht pime armastus, sest peale selle, et tegu on tartlastega ja et üks neist on seotud Opium Flirdiga, ma midagi ei tea. Äkki saab reedel laivis kuulda. Ootan! OF igaljuhul ütleb mu armastusele jah-sõna; kiidab, et armasta pealegi mu väikevenda ( Brooklyn Candy Empire).

Peace of candy siin sheerimiseks ja allalaadimiseks.

ja siin:


ps. Rohkem haipi meie ajaloolisele heerosele Alexander Keskülale oleks tarvis!
Aga võib ka Aleksander Müllerit kuulata... Sassis Sassid :-)

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...