Saturday, March 24, 2012

Tali tadaa

Kes näeb unes tagumikku noolivat prints Williamit, kes "samastab" end Nanookiga, eskimocool. Aga mina nägin vahepeal taolist und: Mul oli seljas selline ( tundus olevat hõbedane ja litritega ja mingist imelikust nõukaajal popist materjalist) trikoo, mis paisus mul seljas nii suureks, et tundsin selles end nagu ogakala või hiiglaslik rannapall. Põrka/usin kergelt ning oht oli liiga kõrgele põrgata, äkki isegi maa gravitatsioonipiirkonnast välja, unes ju kõik võimalik, seetõttu hoidsin ukselinkidest ja teistest läheduses seisvatest kindlatest esemetest kinni. Oluliselt see unenägu mu järgnevat päeva ei mõjutanud, aga tore oli sellest rääkida ja reakstsioone a la:"on sul alles fantaasia!" kuulda. Muidu, mulle tundub, olen üsna fantaasiavaene inimene. Pigem öeldakse, et lasku ma ennast vabaks (eriti kui ma kunagi ühes hiphopilises tantsutrennis käisin, ei olnud väga minu teema). Öeldud on ka: "Ära siis ole selline" ( mitte eriti lähedastele inimestele eneseanalüüsi tehes nt). Aga. Tali läinud, maa paljas. Parema kontakti saamiseks emakese maaga käin nüüd mõnda aega tennistega.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...