Thursday, September 27, 2012

kole unenägu, kole reaalsus


Dallas on minu jaoks alati olnud nagu sügis, sügise vôrdkuju. Midagi oleks ka nagu ühist selle seriaali kvaliteedi ja sügispäevaga. Keegi on rodu D asju sc riputanud, tänusônad! 

Mis ma täna unes nägin, oli samuti hea filmisüzee, kahjuks ei viitsi pikalt kirjutada. Peretuttavatel käisime külas, sôbranna näitas oma norrakeelseid kirjutisi, kuigi ta pole fill, ja miskipärast sai ohtralt naljaka, sest tema initsiaalid moodistasid minumeelest kokku midagi suhtjaburat. Aga siis suddenly astus korteriuksest sisse jôuk suuri turskeid ja eesti keelt vähevaldavaid jômme. Maja oli nende hirmuvalitsuse all ning nad kogusid elanikelt rahasid, kogumine käis sellises röövimisevôtmes, millest ei puudunud sôimusônad ega ohvrite hirm selle üle, et tüüpidel oli täielik omavoli teha, mida aga heaks parasjagu arvasid. Pererahvas karjus neile, et mingu ära,üks jômmidest küsis minu käest midagi ja ma tahtsin viisakalt vastata, et siis pisut hiljem hakata kavalusega teda sealt ära ajama, kuid mu vastas seisev tuttav perepea asus kohe vastu räuskama, et kadugu nad minema. Jômmid lôpuks lahkusid....

Täna siis suhtlesin papsiga lâbi skype\i. Noniii. Kui inimene norib mitu pikka minutit selle kallal, milline mu displeipilt välja näeb, ja et see näeb välja, nagu mul oleks raske puue vöi mingi attakk olnud, pluss et ma paistan sellel uskumatult jälk, siis eriti ei teki iseseisvat soovi perekonnaga liituda maalemineku ja teise vanaema sünna osa. Panin webcami tööle ja ega eriti suurt erinevust ei näinudki. Oleks see kriitika  siis vähemalt läbi huumoriprisma...


Aga reaalsust muudan enda jaoks veidi ilusamaks sellega, et praegu laen just isetehtud suht sitalt aga ikkagi armsalt tehtud Smooth July videot üles. ôigesse formaati konvertimisega mingi jant mul vist, aga isegi eem halva kvaliteediga laeb kaua. Eks näis. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...