Friday, September 28, 2012

Mu tugisambad logisevaaad...

Friday night saturday morning - aktuaalne aeg... mistehamisteha...

Ettevaatust, jägnev on isiklik hala, mis tuleb enesest kuidagi välja...  kirjutada...

Täna on üks imelik päev. 
Köigepealt oleksin peaaegu autoalla jäänud, kusjuures see oli kindel autojuhipoolne viga. Kui juba buss minu ees peatab, siis oleks nagu elementaarne, et järgmise rea auto ka seisma jääb. Ja veidike siis ka minu viga, et ma sinna molutama jäin, sest ma ootasin ta peatumist.
Siis oleksin jäänud peaaegu ka jalgratta alla. Ning siis tekkis tänavapeal olukord, kus ühe tütarlapsega ei saanud üksteisest mööda - kuhu astus tema, astusin ka mina ja vastupidi. 

Viimaseks traumaks oli kohtumine vanematega. Väga raske on nendega head tuju säilitada.

ps. jah, panin norra klaviatuuri ja kuna pole viitsinud seda eesti omaks ümber kruttida, puudub siin kriipsuga o. 

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...