Tuesday, October 30, 2012

Parfüümist modellini / Tiba tibijuttu




Olen siis jöulukingijahil, juhei.
Ja mulle millegipärast meeldib Versaceì  uus lôhn Yellow Diamond (mitte et ma seda jôuluks sooviks, mkm!). Milles asi? Mulle meeldib kollane värv, avastasin sel aastal enda jaoks ka teemantite sillerdava sharmi (nt Shine on you crazy diamondi loost kaverit tehes pidin otsima mingit illustreerivat teemanti pilti ja minumeelest annab kreisisuse edasi just kollane värv. Erk värv, taevakehade kuma värv ju ka natuke. ja siis jôudsin taas Yellow Diamondini.). Need kaks asja  ühendatud - perfektne kombo. Crazy! Lôhn ise jääks selle vôimsuse koorma all nagu tagaplaanile, aga on ka hea. Sest ma pole nuusutand parfüümimaailma paljusid paremaid vôi hinna-meeldivuse-suhtes okeisid tegijaid. Ja siis. See kole piff, kes reklaampildipeal kollisilmade ja hambavahega ehveldab... Ma ei oska tema suhtes isegi seisukohta vôtta, sest näib natuke, nagu oleks tegu mône Munchi naisfiguuri edasiarendusega (tema daamide haiglaslikkus miskipärast mulle sümpatiseerib.Ja on klassika.) Vaatasin siis teisi pilte ja intekat ja ei oska jätkuvalt midagi arvata, aga Vougeï märtsikuu külgedel nägi ta igaljuhul cool välja. Peaaeguplaatina ja punahuul ei kao areenilt. Mitte iial. 










No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...