Thursday, November 1, 2012

Search Serge

ainus, mida kollektsioonist nuusutasin tegelikult, mulle nurruv kass tiigri urahtuse asemel sobib ka


Jah, vabandust, nina ikka veel parfüümimaailmas. Leidsin lemmiku. Hetkel. Aga jäägu see unistuseks.... 
Minu jaoks ei ole lôhn midagi rändomit. Serge Lutens küsib: "After all, what is a parfume?" ja vastab: et "It is an inner harmony (unto itself) with discord." Jaa... seda minu jaoks loob ka lôhna tähendusväli (vôi kuidas selle kohta nüüd öeldagi). Nagu vist ka eelmisest postitusest aru saada. Kui parfüüm on kingitud, siis on see kingitud, ja sellega kaasnevad omad kindlad tähendused. Tähendused peavad alati olema. Kui pean lôhna ise valima, siis on oluline muidugi kogu see buzz, mis selle ümber käib. Serge Lutensist ei teadnud ma alguses midagi, aga selgub, et ta on päris omapärane vanahärra ning tema lôhnad on ka midagi, mis kôiki mu meeli köidavad, sh sellega, et "Serget" pole ülereklaamitud. Bukett millestki, mille kohta P. Helme ütleks raskestisönastatav. Lôhn, mida ise nuusutasin, tôi meelde midagi vanaema v vanatädi peeglilauakeselt, vanadaamide tummised odöörid, mis ju ei ole ninale kuigi head ning panevad pea valutama, aga milles on mingisugune nostalgiline köitev konks. See lôhn siin ei ole nii nôukalik, piirituselehk puudub üldse, on pisut pehmem ja helgem, samas kuidagi konkreetne - nonäed, raskeskisônastatav. Lisaks tundub, et see pole masstoodang, temas on midagi väga oma ning isegi veidike ökoloogilist.
Siin veel üks reklaamklipp Sergel/st, mis mulle sümpatiseerib - väljapeetud, ometi väga elav. Interjöör ka loeb.

No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...