Thursday, October 11, 2012

Skanu

Skanu ja DIIV on olnud nii ammused plaanid, et neid ei saa enam ära jätta. Eriti kui inimene, kes alguses vist nagu eriti ei olnudki tulemas, ostis pileti ära. Ja inimene, kes innustas, enam eriti ei viitsigi minna, ja mina olen selline, kes vajab innustamist ja muid taustajöude, läheks ju küll. Kaalukauss on minemise pool. Ja mina, kes ma arvasin, et saan pea igas asjas passiivsuse peal liugu lasta, osutusin hoopis reisikorraldajaks. Transport, ööbimine ja väljaminekutearvestus minu kaelas nüüd. Pole selle vastu midagi tegelikult. 

Skanul siis loodaks näha Laurel Halo ( läti keeles kirjutatuna Lorela Heilo hihihiihihihiii), üks mu lemmikuid paar aastat tagasi selle looga. Uus sel aastal ilmund plaat on kuidagi tagasihoidlik höljumine, loomuliku iluga nagu ta jume ja juuksevärv, mis aga samas sisaldab hääästi palju, hääästi kontsentreeritud kujul, rafineerimata magusaineid, küllastamata rasvu, uhab välja vabad radikaalid vöi midagi seesugust. Selline huvitav toorus, aga samas hästi täiuslik, ei oska seletada, kuidagi nagu läinudaegade kuma vöi esivanemate ähmaseid mälestusi ka, nagu räägiks keegi teine temaläbi.  Las ta ise seletab:  



Köva söna on veel UK tüüp ITAL, kes moodsaid igasuguseid biite arendab ja kellest Minerva vahepeal hästi heasti rääkis igasmöttes. 100% silkis mölemad. Oioioi! :) Kusagil oli ka video, kus tüüp küpsetas omale burgsi, nämma. Misveeel. Hyperdubi alt Kode9, kellest adekvaatsem arusaam puudub, st minujaoks selline muude toimetuste taustaks kuulatav, samas klubides hinnatud vist ehk suht minimal helisid harrastav vennike. Eks näis, mis ta Skanul teeb. Siiis hinnatud Stellar om Source: https://vimeo.com/15764808 . Jällegi, pole süvenend, et midagi asjakohast öelda, aga midagi Halo sarnast ja reverbivat.... Jaah, ma vist peaksin häbi tundma, et ei tunne eriti Stellarit. Homme saan siis tundma :)

Hakkan meenutama, mulle vist hakkasid sellised ambientsed asjandused meeldima sellest ajast, kui sai vanas Genis käidud, seal oli selline üritus nagu... see nimi ei meenu :) Ja ma pikutasin padjal, unelesin videokunsti ja helide loodud universumis... Need on just sellised hetked, kui polegi kedagi körvale vaja, sest enamus tuttavaid jääb sellise musa saatel magama vöi kibeleks minema. Seda on juhtunud jaa. Tehnoloogilist Päikest/ Woucheeed, Mirabiliat, Ruxpini ja Galaktlani ja selliseid tegelasi on nimodi kuulatud...  Ja alati, kui ma kusagil mujal taolise musa üritusele satun, mötlen kurbusega, et patju ei olegi, lebotada ei saa, seistes ja öötsudes pole üritus nii hästi seeditav minujaoks. Kusjuures tantsida ja öötsuda vöin millegi sellise järgi:


 klubipiffide tantsuturnoff... pole vist hetkel kuigi relevantne, aga just avastasin. Inga oskab laulda! Ja Dean kölab nagu... Gil Scott-Heron. Ausaltöeldes ei ole nende hääled nüüd päris nöörimööda käivad ja korrektne muusik uriseks nende mustade nootide üle, aga minumeelest sobivad need siia nagu valatult. 
Aga. Skanul on esinemas ka selline rohkem Röntgeni saates mängitav tegelisnki nagu Container. Jällle minimaalset asja ajav tüüp Nashwillist. Oijah, homme ju see ka, kus olen ainult korra käinud. Liiga ekspressiivsed inimesed, muusika muidu meeldiv iseenesest. Pigem ka koduste toimetuste taustaks kuuluv. 
Kusagilt lugesin ka, et Dunian on tulemas ja imestasin, et ta on lätlaseks märgitud. Vöib-olla ongi. Ei viitsi hetkel järgi tsekkida, aga ta on mönus. Jaah, Dunian pea igale körvale meeldiv. Aga vist ei tule teda sinna ikkagi. Pudru ja kapsad ning ma olen laisk info ülekontrollija. Kindlasti on üritusel palju lätlasi, kes mul soundcloudi söprade hulgas on, aga kellega vist sönagi vahetanud ei ole, peale möne kommentaari, ja kes samuti teevad sellist industriali, mis vöiks ju sobituda pisut Skanule ka. Aga Skanu on helgem. Laupäeval, kui mind seal ei ole, esinebka Joanna Barwick. 



No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...