Thursday, November 29, 2012

Seda teist kolmandat

Sellel on (nüüd) nimi! See asjandus peas, kunagi sagedane minu peaski, vanaema tülgastus ja ema hirm, junn vms, viimase aja trend meesterahvaste seas - Samurai hobusesaba (eestistatud nimevariant). Siin on kenasti kirjas. Sellega töllerdab ringi eeskätt M peika, keda N hellitavalt Loomaks kutsub. Tema esimene kohtumine Loomaga löppes umbes nii, et Loom ja M sammusid meie ees tehes naljakaid loomahääli, niimoodi armsalt, nagu ikka tehakse, teate küll. Eriti kui minnakse välja ja ei olda kained. Sellest hetkest oli see kutt Loom. Sest M oli juba M, tuntud ka teiste kvaliteetide järgi. Tundub, et Looma liigikaaslasi elab ka minu ühikas, selle rühmituse (capoeira) röivastus on nagu ühe vitsaga löödud ning ka soengute osas ei ole suurt variatsiooni. Samuti meeldib neile praadida igasugu söögikraami, mis valdavalt sisaldab liha. Nad näivad önnelikud inimesed. 

Tegelikult mul ei olnudki midagi eriti öelda. Grafomaanlushetk tuli peale.

Väljas on ilm nagu tagurpidi klaaskuulis, pehme ja valge, mängud gravitatsiooniga, ja kohutavalt külm - kasutasin kojujöudmiseks ühistransporti. Teen seda edaspidigi. Paar peatust. 

ps. Peab kilkama, kuidas mulle igati meeldib, et Eestis on omad omakeelsete terminite väljamötlejad, vöi noh, et sellega tegeletakse, nagu L käest kuuldus. Kuigi need terminid sageli ei lähe kasutusse elik on naljakad. Enim kohtan neid arvutis erinevates menüüdes. Tahaks veel, tahaks veel! Youtubeïs on tore söna "manusta" :3 Nende sönadega harjub. Need muutuvad armsaks ja vaat et asendamatuks. Jah, nii romantilist juttu ajan praegu. Las ma ajan.

Aga mis mulle ei meeldi - on indoeuroopa keelte liigne nimetamine ja määramine. Saage üle! Köike ei pea nimetama, jätke midagi tölgendamise hooleks. Möned asjad on siililegi selged. (Jajah hilja mul häält tösta siin muidugist) Tölkimine on ka selles suhtes üks huvitav tegevus. Kus ja kuidas tölgendada... 

Homne seminar on veidike pain in the ass. Täna loengus unisena meenus, et rühmatööd, kus ajusid ja suud samaaegselt liigutada tuleb, on jällegi suht meeleolulangetaja mulle. Eriti just hommikuti. Sellest hetkest, kui öppejöud mainib, et vötke gruppidesse, tuleb klomp kurku ja vastumeelsus. Mingi loomupärane vastumeelsus. Ilmselt on siin mängus ka mu aeglus ja ujedus. Ma ei salli ju rumalust, püüan rumalaid olukordi vältida. Aga see siin vist vältimatu. Väiksena ei meeldinud mulle ka sünnipäevad - neis pidi enamasti midagi tobedat tegema, nt teatevöistlustes osalema vöi millegagi esinema. Alias oli juba enam-vähem okei. Igaljuhul jah, ma pean katsuma homme head nägu teha, sest kellele mu mossitamisest kasu on. Moraali ei tohi alla viia. Tuleb vist palju veini juua, kui seda ikka kohapeal antakse, ja kövasti kohvi, seda kindlalt on, ning siis endast parim pigistada. Seda pole just üleliia.









No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...