Monday, November 26, 2012

Soigumine

Olen täiesti nõus sellega, et võimu ja raha ei tohi lollidele jätta ja et edukamad need, kes "teisele pähe istuvad"(nagu kapitalismis kohane, veidi lahmides, srü). Aga et pean see nüüd mina olema, kes sinna kooritavasse kihti jääb, sellest on küll kahju.Võimust on enam-vähem ükskõik, aga raha võiks ikka olla, rohkem, ma mõtlen. Nt fotokas nüüd minu käes, aga suvel ostetud film mitte. Tähendab, ma ei tea, kus see on. Ja uut osta pole praegu resursse. Fotokas vaatab nukralt vastu mulle riiulipealt. Riiul tuleks vedada teise kohta ja kogu toa mööbel ümber tõsta. Kuhu?

Hajameelsus, hullus või misasi - tunnike või rohkem juba arvutiekraani passitud. Täielikus vaikuses. Ja ei olegi vaja helitausta, kui analüüsima hakata. 

Ja peaks teiste ettekandetekste lugema hoopis, oehoeh.

Btw, levitan siin uudiseid, et "rohi" teeb head. Nt kui oled musaäss, siis tekib soov saata oma loomingut inimestele, kes seda raadios mängiks. Ja siis mängitaksegi ja kiidetakse takka. Ei, jutt ei käi minust. Aga mingi boosti võiksin ju saada, et täita TMW esinejaankeet...


No comments:

Tänulikkusest + kompromiteerivat juttu

Eile rüüpasin A enda korjatud põrdakanepi teed. Soe ja helge tunne tabas mind. S Tuneesiast toodud lõhnav seep teeb tuju heaks. Sidrunheina ...